کسانی که فکر می‌کنند آمریکا و رژیم‌صهیونیستی با جمهوری اسلامی کنار می‌آید اشتباه می‌کنند. این افراد از اول انقلاب تاکنون به امید امریکا نشسته و وقت مردم و نظام را گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۶۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ 16 July 2016
به گزارش  تابناک مازندران، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در صفحه اجتماعی خود، با اشاره به کودتای ترکیه و مصر نوشت:
مُرسی از مردم جدا و به رژیم‌صهیونیستی و آمریکا نزدیک شد و به دست خود آنها سرنگون گشت؛ اردوغان نيز اگر بیشتر از این از مردم فاصله گرفته بود، اکنون سرنوشت ديگرى داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت کوتاه خود آورده است: هر حکومت مستقل و يا متمايل به اسلام که از مردم جدا و به رژیم‌صهیونیستی و آمریکا وصل شود با نسیمى ازبین می‌رود. مُرسی از مردم جدا و به رژیم‌صهیونیستی و آمریکا نزدیک شد و به دست خود آنها سرنگون گشت؛ اردوغان نيز اگر بیشتر از این از مردم فاصله گرفته بود، اکنون سرنوشت ديگرى داشت.

آمریکا با استقلال كشورهاي خاورمیانه و همچنين ورود اسلام به سياست دولت‌ها مخالف است، لذا کسانی که فکر می‌کنند آمریکا و رژیم‌صهیونیستی با جمهوری اسلامی کنار می‌آید اشتباه می‌کنند. این افراد از اول انقلاب تاکنون به امید امریکا نشسته و وقت مردم و نظام را گرفته‌اند.


 انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار