کد خبر: ۲۶۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 14 July 2016


دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از شناسایی و کشف یک کامیون حامل البسه قاچاق در این استان خبر داد.

علی‌اکبر زارعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان البرز، طی ماه‌های اخیر شاهد دستاوردها و توفیقات بسیار خوبی بودیم.

وی افزود: از جمله این دستاوردها می‌توان به شناسایی، کشف و توقیف دو محموله بزرگ ظروف بلوری و کریستال اشاره کرد که این دو محموله بزرگ با قصد توزیع در پایتخت از سمت غرب وارد کشور شده بود.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام فوری و سرعت عمل نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی، این محموله‌ها در دو روز مختلف شناسایی و کشف شد که ارزش آن بالغ بر چند میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

زارعی‌نژاد گفت: با توجه به اینکه استان البرز دارای راه‌های ارتباطی ملی است و استان تهران و پایتخت را به بیش از 13 استان کشور متصل می‌کند، نظارت بر راه‌های استان البرز جزو اولویت‌های این ستاد به شمار می‌آید.

وی بیان داشت: خوشبختانه اجرای طرح نظارت بر راه‌های برون‌شهری استان البرز دستاوردهای خوبی داشته و روز گذشته نیز یک دستگاه کامیون که به صورت ماهرانه‌ای یک محموله البسه قاچاق در زیر بارهای آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: در این کامیون مقادیر زیادی البسه قاچاق که از ترکیه و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، جاسازی شده و قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را از خوی به کرج ارسال کنند.

زارعی‌نژاد گفت: از جمله کشفیات می‌توان به مقادیر زیادی کفش خارجی، البسه زنانه و مردانه، کمربند و شلوار جین و کتان قاچاق اشاره کرد.

وی در پایان تاکید کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که ماموران دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان البرز همراهی و تعامل خوبی داشته و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی، با قاچاقچیان برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار