رئیس انجمن حمایت از زندانیان رامهرمز از جمع‌آوری 30 میلیون تومان در جشن گل‌ریزان امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 03 July 2016

اکبر مردانی اظهار کرد: در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، در جشن گلریزان امسال در این شهرستان حدود 30 میلیون تومان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 150 پرونده در این انجمن توسط خانواده‌های زندانیان تشکیل‌ شده است که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنیم.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان رامهرمز تصریح کرد: برای این‌که سایر خانواده‌ها تحت حمایت‌های این انجمن قرار گیرند خانواده‌های زندانیان باید حتماً در این انجمن پرونده تشکیل دهند.

وی افزود: در سال جاری و در ماه مبارک رمضان به خانواده‌های زیرپوشش اقلام غذایی ازجمله روغن و برنج و کارت‌های هدیه تا 200 هزار تومان اهداء کردیم.

مردانی همچنین گفت: خانواده‌هایی که تشکیل پرونده داده‌اند و تمایل به اشتغال‌زایی دارند را می‌توانیم با معرفی به کمیته امداد از وام‌های 5 تا 15 میلیون تومانی اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند.

وی در پایان ضمن دعوت از تمام خیرین این شهرستان و شهرهای هم‌جوار و استان خوزستان در کمک به این انجمن گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری تعداد 500 نفر از خانواده‌های زندانیان و خانواده‌های بی‌سرپرست را به افطار دعوت کردیم و کمک‌های نقدی به برخی از آنان نیز پرداخت شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار