کد خبر: ۲۵۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 23 June 2016

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از کشف پنج هزار لیتر نفت سفید قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه رسانه ای تابناک تبریز، سرهنگ سهراب شفقی در توضیح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش غیرقانونی و قاچاق سوخت، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی باری خاور که در قسمت اتاق پشت آن یک تانکر پنج هزارلیتری حمل سوخت تعبیه و جاسازی شد بود، مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار پنج هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در پایان با تاکید به لزوم تداوم همکاری مردم با پلیس گفت: در سایه تداوم ارتباط و همکاری مستمر مردم و پلیس است که شاهد محیطی امن برای خانوادها خواهیم بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف یک دستگاه کامیون خاور حامل 257 بسته بذر پیاز و ظروف تزئینی قاچاق به ارزش 300میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "سهراب رحیم زاده"با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد این فرماندهی، هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند .

وی افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از خودرو مقدار 257 بسته بذر پیاز خارجی، 29 عدد ظرف تزئینی و انواع چمدان که به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کنند .

رحیم زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش بار قاچاق کشف شده را 300 میلیون ریال برآورد کردند که راننده به عنوان متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از توقیف 30 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی خبر داد.

سرهنگ "یونس منفرد" گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیكی و برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و متخلف، توسط مأموران انتظامی و پلیس راهور شهرستان اجرا شد.

وی افزود: ماموران با اجرای این طرح تعداد 30 دستگاه موتور سیکلت را به علت تخلف راكبان آن‌ها از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، فاقد مدارک و پلاک را توقیف و به پاركینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان از رانندگان خواست ضمن رعایت حقوق شهروندی و قوانین راهنمایی و رانندگی، پلیس را در برقراری امنیت اجتماعی و ترافیکی یاری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با دستگیری 20 نفر معتاد خبر داد.

سرهنگ "فریدون حیدری "در تشریح این خبر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان شبستر نزدیک به یک کیلوگرم مواد مخدر کشف، 20 نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی‌ تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در خصوص اجرای این طرح گفت: هدف پلیس حفظ امنیت و آرامش شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است و با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های پاکسازی و برخورد با برهم ‌زنندگان نظم و امنیت عمومی این مقوله را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

سرهنگ"حیدری" در پایان اظهار کرد: پلیس در چارچوب قانون ومقررات، برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت عمومی را در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری چهار نفر توزیع کننده مواد و کشف مقادیری مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ "میکائیل احمدزاده" در تشریح این خبر گفت: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق احساس آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد اظهار کرد: با اجرای این طرح مقادیری مواد مخدر کشف و تعداد چهار نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را سریعا از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :