رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: یک زوج بواسطه انتشار تصاویر شخصی دختر جوان دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۴۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 22 June 2016
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: یک زوج بواسطه انتشار تصاویر شخصی دختر جوان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا سرهنگ اکبر امینی اظهار کرد: یک خانم جوان با مراجعه به پلیس فتا از انتشار تصاویر شخصی خود در فضای مجازی و در محله ای که در آنجا سکونت دارند خبر داد.
وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت پلیس در حفظ حیثیت و آبروی افراد و در اولویت قرار دادن اینگونه پرونده ها ، موضوع در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد فردی ناشناس تمام تصاویر پروفایل شاکیه را در شبکه های اجتماعی مختلف جمع آوری و به مرور زمان در محل زندگی وی منتشر کرده و با نسبت دادن الفاظی ناشایست قصد هتک حیثیت وی را داشته است.

رئیس پلیس فتا همدان گفت: با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم شناسایی، دستگیر و تمامی مدارک دیجیتال وی برای بررسی های علمی جمع آوری شد.
سرهنگ امینی اضافه کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات انکار ناپذیر رایانه ای و به دست آمده از تلفن همراه وی، به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی افزود: متهم با پدر شاکیه اختلاف کاری داشته و موثرترین روش برای انتقام گیری را انتشار تصاویر و هتک حیثیت دختر او دانسته است بنابراین با همدستی همسرش در شبکه های اجتماعی تمامی تصاویر را ذخیره و در گروه های محله زندگی دختر جوان منتشر کرده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: این زوج بدترین روش را برای انتقام گیری انتخاب کرده بودند.

سرهنگ امینی تاکید کرد: هرگونه تحرک و عمل غیرقانونی در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا رصد شده و شهروندان می توانند موارد مشابه را با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی WWW.CYBERPOLICE.IR و قسمت گزارش مردمی به این مجموعه اطلاع دهند.
برچسب ها: پلیس فتا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار