مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل گفت: نمایش «کافه سایه» نوشته ابراهیم عادل نیا نامزد دریافت جایزه سی و سومین جشنواره تئاتر فجر شد.
کد خبر: ۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸ 02 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان مجرد ظهر دوشنبه در جلسه بررسی آثار هنری ارسالی به جشنواره فجر تصریح کرد: نمایش «کافه سایه» با نظر هییت داوران سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر متشکل از ایرج راد، ناصر آقازاده و رحمت امینی درجمع نامزدهای بخش مسابقه مرور تئاتر ایران قرار گرفته است.

وی با تاکید به وجود استعدادهای شاخص عرصه هنر نمایش در اردبیل، افزود: تقویت و معرفی این استعدادها از جمله سیاست های حوزه هنری است.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان با بیان اینکه در سال های اخیر کارگاه های آموزشی متنوعی در راستای ارتقا کیفی و کمی تولیدات هنری برگزار شده است، راهیابی تولیدات هنری استان به رقابت های ملی و بین المللی را دستاورد این تلاش ها دانست.

مجرد یادآور شد: نمایش کافه سایه پیش از این در بیست وسومین تئاتر سوره ماه رتبه نخست را از آن خود کرده بود و این نشان می دهد تولیدات شاخصی در حوزه نمایش استان وجود دارد.

وی با اذعان به معرفی برگزیدگان نهایی در ۱۲ بهمن ماه اضافه کرد: حمایت از هنرمندان بومی در راستای تقویت هنر بومی ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار