سمینار رایگان آموزشی crm(مدیریت ارتباط با مشتری) با حضور احمد شانیان مدرس و قائممقام سازمان مدیریت صنعتی همدان درمحل اتاق بازرگانی این شهر برگزار میگردد.
به گزارش تابناک همدان ؛ مدیریت ارتباط بامشتری مجموعه کاملی از فرآیندها و تکنولوژیها برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و دستاندرکاران کسبوکار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرفنظر از نوع مسیرهای ارتباطی با مشتریان.
مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در درازمدت است. مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسبوکار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیتهای کسبوکار را حول مشتری یکپارچه میسازد.
مدیریت ارتباط با مشتری یک نظام اطلاعاتی یک پارچه است که برای برنامهریزی، زمانبندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش سازمان و باهدف توانمندسازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزارهای متعددی چون وبسایت، تلفن و غیره بهکار میرود.