سمینار رایگان آموزشی crm(مدیریت ارتباط با مشتری) با حضور احمد شانیان مدرس و قائم‌مقام سازمان مدیریت صنعتی همدان درمحل اتاق بازرگانی این شهر برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۲۴۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 14 June 2016
سمینار رایگان آموزشی crm(مدیریت ارتباط با مشتری) با حضور احمد شانیان مدرس و قائم‌مقام سازمان مدیریت صنعتی همدان درمحل اتاق بازرگانی این شهر برگزار می‌گردد.

به گزارش تابناک همدان ؛ مدیریت ارتباط بامشتری مجموعه کاملی از فرآیندها و تکنولوژی‌ها برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و دست‌اندرکاران کسب‌وکار در بازاریابی، فروش و خدمات، صرف‌نظر از نوع مسیرهای ارتباطی با مشتریان.

مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در درازمدت است. مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب‌وکار و بازاریابی است که فناوری، فرآیندها و تمامی فعالیت‌های کسب‌وکار را حول مشتری یکپارچه می‌سازد.

مدیریت ارتباط با مشتری یک نظام اطلاعاتی یک پارچه است که برای برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و کنترل فعالیت‌های قبل و بعد از فروش سازمان و باهدف توانمندسازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزارهای متعددی چون وب‌سایت، تلفن و غیره به‌کار می‌رود.





برگزاری سمینار آموزشی رایگان در همدان


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار