مدیرکل امور اجتماعی استانداری:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح رسمی برنامه های ستاد اوقات فراغت جوانان استان با تاکید بر اهمیت و ارزش اطلاع رسانی به عنوان نخستین حلقه از پر کردن اوقات فراغت، می گوید: بدون تردید بی اعتنایی به این موضوع مهم می تواند بسیاری از برنامه های ستاد را با چالش مواجه کند، کما اینکه تاکنون نیز در بسیاری از بخش ها شاهد چنین موضوعی بوده ایم.
کد خبر: ۲۴۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 06 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،مدیرکل امور اجتماعی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح رسمی برنامه های ستاد اوقات فراغت جوانان استان با تاکید بر اهمیت و ارزش اطلاع رسانی به عنوان نخستین حلقه از پر کردن اوقات فراغت، می گوید: بدون تردید بی اعتنایی به این موضوع مهم می تواند بسیاری از برنامه های ستاد را با چالش مواجه کند، کما اینکه تاکنون نیز در بسیاری از بخش ها شاهد چنین موضوعی بوده ایم.

حسن استوارآذر، اوقات فراغت را از دغدغه های مهم ستاد ساماندهی امور جوانان استان برشمرد و افزود: البته نباید این مقوله مهم اجتماعی و فرهنگی فقط به ایام تعطیلات تابستانی خلاصه و در سایر روزهای سال به فراموشی سپرده شود.

وی، مقطع سنی 17 تا 29 سال سنین جوانی یاد کرد که باید بر اساس خواسته های این گروه سنی اقدامات و برنامه های اوقات فراغت پایه ریزی شود، زیرا که در غیر این صورت استقبال جوانان و نوجوانان چندان مناسب نبوده و برنامه های تعریف شده با شکست مواجه می شوند.
استوارآذر با بیان اینکه دستگاه های متولی امور جوانان و سایر دستگاه های درگیر مساله اوقات فراغت زحمات زیادی برای اجرایی کردن برنامه های خود انجام می دهند، اظهار کرد: مهم ترین بخش این برنامه ها مربوط به اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به هنگام است تا جوانان در سراسر استان و حتی در دورافتاده ترین روستاها از آن آگاهی یافته و حضور در این برنامه ها را جزو اولویت های اوقات فراغت خود قرا دهند.

وی، شکوفائی استعدادهای ورزشی، صنعتی، تولیدی، مهارتی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف بزرگ و مهم ستاد ساماندهی امور جوانان استان برشمرد.
استوارآذر، استفاده حداکثری از امکانات حداقلی را یکی از اهداف مهم ستاد ساماندهی امور جوانان استان بیان کرد که این هدف بدون اطلاع رسانی درست محقق نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار