مسئول فرهنگی کانون‌های مساجد استان یزد گفت: طرح «آسمانی‌ها» با رویکردهای برنامه‌های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 02 June 2016
به گزارش تابناک یزد،علی زباندان، مسئول فرهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در نشست مسئولان کانون‌های تخصصی فرهنگی هنری مساجد یزد اظهار کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در سال جدید با توجه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به امر اوقات فراغت و برنامه‌های تابستان دارد و برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهد کرد.
وی افزود: در تابستان امسال بر طبق برنامه‌های مشخص شده، ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در همه کانون‌های استان برگزار می‌شود که طرح «آسمانی‌ها» با رویکردهای برنامه‌های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیت‌های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.
مسئول فرهنگی دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد خاطرنشان کرد: همچنین دبیرخانه استان یزد ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی را نیز در دستور کار خود دارد که جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، مسابقات هنری و مسابقات کتابخوانی را برای تابستان سال جاری تدارک دیده است.
زباندان تصریح کرد: فعالیت‌های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته با استقبال پرشور کانون‌ها برگزار شد و ما در بخش اوقات فراغت حمایت‌های ویژه‌ای داشته‌ایم که بیش از ۵۰۰ کانون در این راستا فعالیت داشتند.
وی گفت: ما در تابستان گذشته بیش از ۱۸ کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه‌های مختلف فعالیت کردند و در سال جاری نیز این کارگروه‌ها فعالیت خواهند کرد.
یادآوری می‌شود در این نشست هر کدام از کانون‌های تخصصی ظرفیت‌های خود در راستای استفاده کانون‌ها در ایام اوقات فراغت سال ۹۵ مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار