تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این مانور با فرماندهی میدانی اساتید این مرکز آموزه های تئوری و علمی در قالب مانور چند منظوره به صورت عملی مرور گردید و این دانشجویان به صورت کاربردی با تکنیک ها و مهارت های امداد و نجات آشنا شدند .
کد خبر: ۲۳۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 02 June 2016
هلال احمر یکی از نهادهایی است که در بلایای طبیعی و غیر طبیعی می تواند بیشترین نقش را در به حداقل رساندن خسارات ناشی از این حوادث داشته باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،مانور دانشجویی چند منظوره امداد و نجات و درمان توسط اساتید و دانشجویان مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد در راستای کاربردی کردن آموخته های خود مانوری چند منظوره برگزار کردند.
مرور آموزه های دانشجویان مرکز علمی کاربردی هلال احمر در فضایی کاربردی
این مانور  صبح روز چهارشنبه 12/3/95 با حضور حدود 150 دانشجوی مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان در قالب تیم های مختلف امداد و نجات (نجات غریق،آواربرداری، اطفاء حریق، جستجو، ارزیاب،کمک های اولیه، جاده، کوهستان، اسکان اضطراری، بهداشت و درمان و...)با فرماندهی میدانی اساتید این مرکز آموزه های تئوری و علمی در قالب مانور چند منظوره به صورت عملی مرور گردید و این دانشجویان به صورت کاربردی با تکنیک ها و مهارت های امداد و نجات آشنا شدند .
در این مانور که با حضور مسولین ارشد شهرستان بویراحمد(مرکز استان) و جمعیت هلال احمر برگزار شد دانشجویان از نزدیک کار با تجهیزات امدادی از جمله کپسول های اطفائ حریق، ست های پنوماتیک، قیچی و فک های هیدرولیک، تجهیزات غواصی و راپل، دستگاه زنده یاب و...را تجربه نمودند.
تصاویر تکمیلی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار