کد خبر: ۲۳۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 May 2016

خبرگزاری فارس: یک فروند بالگرد اطفاء حریق تا فصل پاییز در فرودگاه خرم‌آباد مستقر می‌شود

به گزارش تابناک لرستان ُمهرداد فتحی بیرانوند ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده کلدر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 16 نفر به عنوان یگان سواره اطفاء حریق منابع طبیعی لرستان در حال فراگرفتن آموزش‌های لازم هستند، اظهار داشت: در حال حاضر اسب‌هایی که در اختیار این یگان قرار دارند به صورت امانی هستند و با این حال امیدواریم که در آینده اسب مورد نیاز را خریداری کنیم.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان گفت: برای نخستین‌بار در استان شاهد هستیم که با دستور استاندار 15 دستگاه اجرایی و همچنین نیروهای بسیج و مردمی و یگان سواره در برگزاری مانور اطفاء حریق دخیل هستند.
فتحی‌ بیرانوند عنوان کرد: 500 نفر در مانور اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده کلدر دخیل هستند، دو فروند بالگرد نیز به منظور پشتیبانی در راستای مهار آتش در این مانور دخیل هستند.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با بیان اینکه پشتیبانی از مهار آتش‌سوزی‌های استان ایلام نیز به لرستان محل شده است، گفت: یک فروند بالگرد اطفاء حریق تا فصل پاییز در فرودگاه خرم‌آباد مستقر می‌شود.
وی عنوان کرد: در مانور اطفاء حریق استان لرستان به عنوان معین استان‌های اصفهان، همدان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری معرفی شده است.
این مسؤول افزود: سال گذشته 200 فقره آتش‌‍سوزی در جنگل‌های لرستان رخ داده که بیشتر آنها در ارتفاعات بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار