مجوز تلویزیون اینترنتی را وزارت ارشاد صادر می‌کند و حق انتشار با خود تلویزیون اینترنتی خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 24 May 2016
نماینده صداوسیمای مرکز همدان از اجرای طرح تلویزیون اینترنتی برای نخستین‌بار در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، "پوریا پوریافر" سه‌شنبه 4 خرداد در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان، با اشاره به شعار رسانه همراه رسانه پیشرو، اظهار کرد: نقش پررنگ رسانه‌های مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست و به تازگی شبکه‌های مجازی همچون تلگرام و اینستاگرام مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از تلویزیون اینترنتی قصد داریم از پتانسیل‌های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم و جاذبه‌های گردشگری استان را بر همگان آشکار کنیم.

پوریافر افزود: تلویزیون اینترنتی یک ویدئو رسانه است که در آن با توجه به جامعه هدف دست به تهیه کلیپ‌های مختلف می‌زنیم و آن را در اینستاگرام و تلگرام تبلیغ می‌کنیم و لینک آن را به اشتراک می‌گذاریم.

وی ادامه داد: با پخش ویدئو کلیپ‌های تهیه شده در فضای اینترنتی می‌توانیم جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم و ظرفیت‌های پذیرش توریست همدان را در سطح جهانی گسترش دهیم.

پوریافر در بخش دیگری اظهار کرد: با بهره‌گیری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در کلیپ‌های ویدئونی می‌توانیم این کلیپ‌ها را با زبان‌های مختلف در اختیار همگان قرار دهیم.

وی تاکید کرد: تلویزیون اینترنتی در مقایسه با رسانه‌های ملی از آزادی عمل بیشتری برخوردار است و محدودیت‌های سایر رسانه‌ها را ندارد.

پوریافر اضافه کرد: هزینه تهیه ویدئو کلیپ‌ها زیاد نبوده و در هر زمان و مکانی می‌توان آن را کپی کرد همچنین آرشیو آن به‌راحتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در ساخت کلیپ‌های تبلیغاتی و گردشگری به هر دو فضای گردشگری داخلی و خارجی توجه می‌کنیم، یادآور شد: مجوز تلویزیون اینترنتی را وزارت ارشاد صادر می‌کند و حق انتشار با خود تلویزیون اینترنتی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار