کد خبر: ۲۳۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 19 May 2016


قائم مقام سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر برای نسل جوان تبیین شود، گفت: یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سردار علی فضلی قائم مقام سازمان بسیج مستضعفان دقایقی پیش در نوزدهمین مراسم یادگاران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی تأکید فرمودند که در شرایط امروز حفظ یاد و خاطره شهدا ارزشی کمتر از شهادت ندارد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه‌دار کردن اهداف و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و منحرف ساختن ذهن جوانان ما متعهد شده و از همه امکانات خود استفاده می‌کنند، باید ما نیز با حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و امام(ره) و حرکت در مسیر ولایت، مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

سردار فضلی تصریح کرد: به فضل الهی تاکنون توطئه‌های دشمنان با درایت ولایت و بصیرت ملت ایران خنثی شده، اما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و هر لحظه آماده مقابله با توطئه‌ای جدید باشیم.

وی به ذکر خاطراتی از روزهای فتح خرمشهر پرداخت و گفت: امروز جای جای استان البرز مزین به نام شهدای بزرگواری است که در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند، تا ناموس ملت ایران حفظ شود.

سردار فضلی افزود: کسانی که دوران پرافتخار فتح خرمشهر را درک کردند، شاهد رشادت‌ها و ایثار و فداکاری جوانان البرزی و کرجی بودند.

قائم مقام بسیج مستضعفان اظهار داشت: باید تاریخ دوران دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر برای نسل جوان تبیین شود و جوانان کرجی باید بدانند که البرزی‌ها چه نقش مهمی در فتح خرمشهر داشتند.

بر اساس این گزارش، نوزدهمین مراسم یادگاران هشت سال دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در این شهرستان برگزار شد.

این مراسم معنوی هر ساله در آخرین پنجشنبه اردیبهشت‌ماه و پیش از فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسوولان ارشد استانی و ملی برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است، در این مراسم از 14 بسیجی پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل و تقدیر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار