فرمانده پلیس راه گیلان:
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: به دلیل رانش زمین و ریزش کوه محور منجیل به گیلوان همچنان مسدود است.
کد خبر: ۲۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 14 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وضعیت راه‌ها و جاده‌های گیلان اظهار کرد: بر اثر بارش باران و رانش زمین و ریزش کوه مسیر منجیل به گیلوان اکنون مسدود شده است.

وی با بیان اینکه نیروها در حال پاکسازی مسیر هستند، افزود: برای افراد محلی راه دسترسی ایجاد شده اما باید احتیاط کنند و در صورتی که کار ضروری ندارند تا باز شدن مسیر مذکور از تردد خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان رانش زمین در محور مذکور را بسیار شدید خواند و خاطرنشان کرد: تلاش راهدارها برای برقراری وضعیت به حالت عادی همچنان ادامه دارد و از رانندگان می‌خواهیم تا اطلاع ثانوی از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی وضعیت راه‌های گیلان را عادی خواند و گفت: به دلیل بارندگی سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگی در چنین شرایطی باید با احتیاط کامل انجام شود.

رستگار تصریح کرد: برخی خودروها دارای نقص سیستم روشنایی هستند و زمانی که همه جا تاریک می‌شود استفاده از این سیستم الزام‌آور است.

این مسئول با بیان اینکه خودروهای فاقد سیستم روشنایی مناسب مشمول جریمه سنگین می‌شوند، خاطرنشان کرد: نقص در سیستم روشنایی وسیله نقلیه به‌ویژه در قسمت عقب خودرو یکی از تخلفات حادثه‌ساز محسوب می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان از رانندگان خواست نسبت به سالم بودن سیستم روشنایی خودروهای خود اطمینان حاصل کنند تا حادثه‌ای برای آنها و سرنشینان رخ ندهد.

وی متذکر شد: سیستم روشنایی خودرو برای حفظ سلامت راننده و دیگران بسیار مهم است و رانندگان باید نسبت به این موضوع اطمینان کامل داشته باشند و از حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار