تیم نساجی قائم‌شهر در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه میزبان آلومینیوم هرمزگان است که دو تیم جدال فوتبالی شمال و جنوب را در این هفته دارند.
کد خبر: ۲۲۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 08 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، در هفته سی وهفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت با انجام 10 بازی همزمان از ساعت 17 برگزار می‌شود که دو نماینده مازندران نساجی  قائم‌شهر و خونه به خونه بابل به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم نساجی در حضور هواداران پرشورش در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان آلومینیوم هرمزگان است.

تیم نساجی در حالی به مصاف تیم ته جدولی آلومینیوم هرمزگان می‌رود که شانس صعود یا خطر سقوط در جدول رده بندی ندارد اما آلومینیوم هرمزگان سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شد.

در جدول رده بندی تیم نساجی قائم‌شهر با 50 امتیاز در رده هشتم و آلومینیوم هرمزگان نیز با 28 امتیاز در قعر جدول در جایگاه بیستم جای دارد.

همچنین تیم خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازندران که در صورت غفلت دیگر تیم‌های مدعی هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد در یک بازی خارج از خانه مهمان تیم ته جدولی شهرداری اردبیل است.

در جدول خونه به خونه بابل با 56 امتیاز در رده پنجم و شهرداری اردبیل با 38 امتیاز شانزدهم است که نماینده اردبیل در صورت باخت خطر سقوط را به لیگ پایین‌تر را لمس خواهد کرد.

در دو هفته تا پایان لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور و صعود سه تیم به طور مستقیم به لیگ برتر، تیم‌های اول تا هفتم هنوز شانس صعود دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار