رئیس مجمع خیرین استان همدان گفت: استان همدان در صورت تأمین اعتبار آمادگی میزبانی از اجلاس مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال ۹۶ را دارد.
کد خبر: ۲۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 07 May 2016
رئیس مجمع خیرین استان همدان گفت: استان همدان در صورت تأمین اعتبار آمادگی میزبانی از اجلاس مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور در سال ۹۶ را دارد.

به گزارش تابناک همدان، علی فراهانی در جلسه ستاد خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با حضور هیئت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گزارشی از گردهمایی رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز سراسر کشور در تهران ارائه کرد.

وی بابیان اینکه جلسه گردهمایی رؤسای مجامع کشور در هفته جاری برگزار شد، گفت: در این جلسه نقطه نظرات خود را مطرح کردیم و یکی از مسائل مطرح‌شده بحث حضور مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها در جلسات مجامع استانی بود.

رئیس مجمع خیرین استان همدان افزود: خیرین مدرسه‌ساز با نظر خیرخواهانه پای در امر مقدس مدرسه‌سازی می‌گذارند و نیت خاصی ندارند و هیچ نفعی از این عمل خیرخواهانه جز اجر اخروی نمی‌برند. 

وی با اشاره به اینکه هر استانی هر سه ماه یک‌بار میزبان رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز است، تصریح کرد: در این جلسات رؤسای مجامع باهم هم‌اندیشی می‌کنند و برای رفع مشکلات مجامع استان‌ها راهکار ارائه می‌کنند.

فراهانی با اشاره به اینکه تاکنون این جلسات در استان‌های مختلفی برگزارشده است، عنوان کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار بتوانیم در سال ۹۶ اجلاس مجامع کشوری را در استان همدان برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: آبان ماه سال جاری خراسان رضوی برای دومین بار میزبان مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار