پروژه میدان بار همدان با حجم 170 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از جمله پروژه‌هایی است که توسط بخش خصوصی اجرایی می‌شود و شهرداری همدان از طریق صدور پروانه ساختمانی و زمین رایگان در این پروژه مشارکت می‌کند.
کد خبر: ۲۲۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 28 April 2016
شهر همدان از رایگان شدن عوارض ساخت هتلهای یک تا پنج ستاره در همدان خبر داد و گفت: توسعه گردشگری اولویت نخست مدیریت شهری همدان است.

به گزارش تسنیم، سیدمصطفی رسولی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی هتل امیران 2 همدان اظهار داشت: مدیریت شهری همدان از ابتدا بر توسعه گردشگری تاکید بسیاری داشته و تلاش کرده تا سرمایه‌گذاران این بخش را جذب کند.

وی با اشاره به اینکه همدان برای رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه گردشگری فاصله بسیاری دارد ولی ظرفیتهای رسیدن به آن نقطه را دارد، افزود: در حوزه تبلیغات گردشگری همدان آنچنان که باید فعالیت نشده است ولی باید به این مسئله نیز توجه داشت که اگر تبلیغات انفجاری در این زمینه انجام شود به سبب کمبود در زیرساختها شاید نتوان پذیرایی مناسبی از گردشگران داشت.

رسولی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساختهای گردشگری از جمله هتل، هتل آپارتمان و کمپهای اقامتی باید در اولویت قرار گیرد، عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری همدان توان سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها را ندارد و باید بخش خصوصی برای ایجاد تاسیسات گردشگری وارد شود.

وی با اشاره به اینکه همدان ظرفیت ایجاد چندین هتل چهار یا پنج ستاره را دارد، گفت: شهرداری همدان تلاش لازم را برای همراهی و همکاری با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری به کار گرفته تا بتوان همدان را به جایگاه واقعی خود در زمینه گردشگری رساند.

شهردار همدان با بیان اینکه شورای شهر دوره چهارم همدان از ابتدا بر توسعه گردشگری و سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید بسیاری داشته است، گفت: شهرداری همدان در این راستا عوارض پروانه ساختمانی ساخت هتلهای یک تا پنج ستاره را رایگان کرده است تا هزینه‌های کمتری برای ایجاد هتل از سوی مدیریت شهری بر سرمایه‌گذاران تحمیل شود.

وی با اعلام اینکه امسال برای شهرداری همدان 170 میلیارد تومان بودجه سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است، گفت: شهرداری همدان باید در راستای جذب سرمایه‌گذار اقدام کرده و این بودجه را از این طریق محقق کند.

رسولی عنوان کرد: پروژه میدان بار همدان با حجم 170 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از جمله پروژه‌هایی است که توسط بخش خصوصی اجرایی می‌شود و شهرداری همدان از طریق صدور پروانه ساختمانی و زمین رایگان در این پروژه مشارکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بنیاد تعاون ناجا پروژه میدان بار همدان را اجرایی می‌کند، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه میدان بار همدان هفته‌های آینده با حضور مسئولان بتاجا و استان آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار