مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد در بیش از 40 سالن 28 فیلم منتخب استان برای دانش‌آموزان و معلمان به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۲۱۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 24 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، احمد ناصری عصر امروز در مراسم آغازین جشنواره فیلم رشد که با حضور دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در کانون شهید رجایی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره فیلم رشد با هدف بهبود امر آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی و مطلوبیت کار تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه تشویق و ترغیب معلمان برای دانش‌آموزان برای دیدن این فیلم‌ها یکی از ابزارهای امر آموزش و تربیت محسوب می‌شود، تصریح کرد: فیلم‌های منتخب جشنواره چهل و پنجم در 19 ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این فیلم‌ها در 40 سالن با ظرفیت 4 هزار نفر به صورت اکیپ‌های ثابت و سیار به نمایش گذاشته می‌شود تا علاقمندان از آن بهره بگیرند.

ناصری افزود: قرار است 28 فیلم از بین 198 فیلم منتخب جشنواره رشد در سالن‌ها برای دانش‌آموزان، معلمان و اولیا به نمایش گذاشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی‌ها را برای نمایش فیلم‌های منتخب انجام داده و این حرکت می‌تواند تنوع‌بخشی به امر یادگیری با تکیه بر صنعت فیلم و سینما باشد تا نتایج مطلوبی را در این فرآیند شاهد باشیم.

ناصری اضافه کرد: این فیلم‌ها در مدت چهار روز در مکان‌های تعیین شده با حضور دانش‌آموزان، معلمان، مربیان و اولیا اکران می‌شود تا نسل آینده بتوانند از این آثار ارزشمند بهره بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم این جشنواره سرآغازی بر ایجاد تحول و تحرک جدی‌تر باشد تا با بهره‌گیری از الگوهای مطلوب‌تر بتوانیم اهداف واقعی را در این حوزه به انجام برسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار