شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام‌ احد آزادیخواه و عطاء‌الله سلطانی صبور به عنوان کاندیدای حوزه انتخابیه ملایر و رزن در مرحله دوم انتخابات حمایت کرد.
کد خبر: ۲۱۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 24 April 2016
شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام‌ احد آزادیخواه و عطاء‌الله سلطانی صبور به عنوان کاندیدای حوزه انتخابیه ملایر و رزن در مرحله دوم انتخابات حمایت کرد.

به گزارش مهر، شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان با صدور بیانیه‌ای نامزدهای موردحمایت خود را در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

«به کسانی و مجموعه‌هایی اعتماد کنید که از سر صفا و صداقت و علاقه به انقلاب (در انتخابات) لیست داده‌اند، نه از روی مقاصد خاص و گاه فاسد.» امام خامنه‌ای مدظله‌العالی

به حول و قوه الهی و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن و شهیدان والامقام و با تبریک اعیاد رجبیه برای مؤمنان خداجوی، آرزوی توفیق و بهره‌مندی هرچه بهتر از ایام پیش رو راداریم.

در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت انقلابی و دشمن‌شکن ملت غیور ایران اسلامی و به‌ویژه مردم شهیدپرور دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و انتخاب قاطع کاندیداهای معرفی‌شده از سوی ائتلاف اصولگرایان استان همدان تقدیر و تشکر به عمل‌آوریم.

با تقدیر از تمام عوامل مؤثر و دخیل در برگزاری مرحله اول انتخابات اخیر، بر دقت و توجه بیش‌ازپیش مراجع نظارتی و به‌ویژه هیئت‌های نظارت شورای محترم نگهبان در پاسداری از سلامت انتخابات پیشرو تأکید می‌شود و از مسئولان محترم اجرایی و مدیران ارشد اسلامی انتظار می‌رود تا به وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی خویش در برگزاری انتخابات به‌دوراز هرگونه جانب‌داری و دخالت‌های جهت‌دار خود و دیگر مدیران در حوزه‌های انتخابی مربوطه بیش‌ازپیش توجه نموده و التزام خویش را به اثبات برسانند.

در پایان ضمن دعوت از واجدین شرایط حوزه‌های انتخابیه ملایر و رزن برای مشارکت جدی در مرحله دوم انتخابات پیشرو و با احترام به همه کاندیداهای حاضر و سلایق فعال و علاقه‌مند به‌نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه انتخابات بدین‌وسیله حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه را به‌عنوان کاندیدای حوزه انتخابیه ملایر و آقای عطاء‌الله سلطانی صبور را به‌عنوان کاندیدای حوزه انتخابیه رزن معرفی نموده و از آن‌ها حمایت به عمل می‌آوریم.

امید است ان‌شاء‌الله کاندیداهای معرفی‌شده مورد انتخاب مردم شریف حوزه‌های مربوطه قرارگرفته و به اعتلای هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار