رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بهارستان از وجود 6800 پروژه آموزشی نیمه کاره دولتی در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 11 April 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، محمد رضا حافظی در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بهارستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) به عنوان اولین خیر مدرسه سازی بود که در جهاد مدرسه سازی شرکت کرد و با توجه به حمایت های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری هم اکنون و در هفدهمین سال تأسیس مجمع خیرین مدرسه ساز، شاهد مشارکت افتخارآفرین و حضور پرشور 600 هزار خیر در داخل کشور و یک هزار خیر در سراسر جهان هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر قریب به 6800 پروژه دولتی در کشور وجود دارد که در سال های گذشته به علل تحریم و مسائل اقتصادی، دولت قادر به تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها نشده و با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی این پروژه ها برای اتمام در اختیار خیرین قرار گرفته است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور افزود: تاکنون 1500 مدرسه از پروژه های دولتی حوزه آموزش و پرورش توسط خیرین و مشارکت بخش خصوصی تکمیل شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

حافظی افزود: با ابتکار عمل و مشارکت خیرین در خارج از کشور در چندین کشور، مجمع خیرین مدرسه ساز شکل گرفته و به زودی در 4 شهر کانادا مجمع خیرین راه اندازی خواهد شد که همزمان با آغاز فعالیت این مجامع عملیات احداث چندین مدرسه توسط خیرین ایرانی مقیم این کشور به منظور استفاده دانش آموزان ایرانی آغاز می شود.

وی با اشاره به دیدار مجمع خیرین مدرسه ساز با مقام معظم رهبری افزود: برای ملت فرهنگ دوست ایران، جامعه خیرساز حرکتی افتخارآفرین و پدیده مبارکی می باشد که بوجوده آمده اند و آینده اندیشانی هستند که خودشان وصی خود در دنیا بوده و در حال حیات خود کار خیری را انجام می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار