درخواست واحدهای تولیدی شاهرود از دولت:
به گزارش تابناک سمنان،شماری از واحدهای تولیدی شاهرود از دولت درخواست کردند تا طلب‌های تولیدکنندگان را زودتر بپردازد و از تولید ملی و اقتصاد کشور حمایت کند.
کد خبر: ۲۱۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 13 April 2016

فرماندهان پایگاه‌های بسیج کارگری صبح امروز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود دیدار کردند.

فرمانده بسیج کارگری الغدیر شاهرود در این دیدار که در اتاق جلسات فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج کارگری در شهرستان شاهرود پرداخت و اظهار داشت: در 6 شرکت و کارخانه شهرستان شاهرود، پایگاه بسیج کارگری ایجاد شده است و بیش از 12 حلقه صالحین و قریب به یک هزار عضو خواهر و برادر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در این پایگاه‌ها عضو هستند.

حسن لطفی با بیان اینکه قشر کارگری، تولیدی و صنعتی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند، افزود: کارگران و کارفرمایان در تولید و صنعت با تمام کاستی‌ها و کمبودها مانند سرباز در میدان جهاد اقتصادی حضور دارند و تلاش می‌کنند مانند گذشته در این جهاد حضور فعال داشته باشند.

در این جلسه، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت سیمان، شهرک صنعتی، کارخانه قند، شرکت برق‌کار شرق، توربوژنراتور و نیروگاه شهید بسطامی به ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه‌ها در شرکت و کارخانه تولیدی خود پرداختند.

نماینده پایگاه مقاومت بسیج شهرک صنعتی شاهرود با بیان اینکه 200 مترمربع زمین برای ساخت پایگاه در شهرک صنعتی اختصاص یافته است، افزود: این پایگاه با نام ثامن‌الحجج (ع) امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده پایگاه مقاومت بسیج توربوژنراتور هم با بیان اینکه افتخار می‌کنیم تولید ملی و بومی داریم و فقط موتور و ژنراتورهای منحصربه‌فرد که در داخل ساخته نمی‌شود و صرفه اقتصادی برای واردات ندارد تولید می‌کنیم، افزود: با وجود تمام مشکلات به‌طور جدی به کار خود ادامه می‌دهیم و افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم با تولید ملی به اقتصاد کشور کمک کنیم؛ اما باید از ما به‌عنوان بخش خصوصی حمایت شود و حداقل اینکه طلب‌های ما از سمت دولت زودتر پرداخت شود تا بتوانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید به فرزندان ایران اسلامی افتخار کنیم، بیان کرد: باید به کارگران افتخار کنیم که در صنعت موفق هستند و با علم و دانش، فناوری و فکر، ایده و خلاقیت توانسته‌اند همچنان با وجود این همه مشکل به تولید ادامه دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار