در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور نساجی قائم‌شهر به سه امتیاز با ارزش رسید و ناکامی درخشان با خونه‌به‌خونه بابل همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 11 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، از هفته سی‌وسوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دو نماینده مازندران به مصاف حریفان خود رفتند که نساجی قائم‌شهر در خانه به سه امتیاز با ارزش رسید و خونه‌به‌خونه بابل در بازی خارج از خانه به حریف ته جدولی اصفهانی خود باخت و ناکامی درخشان با این تیم همچنان ادامه دارد.

تیم نساجی که در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در حضور تماشاگران پرشورش میزبان پارسه تهران بود در نهایت موفق شد مهمان خود را با یک گل  شکست دهد و با این پیروزی ارزشمند صاحب 48 امتیاز شد و با دو پله صعود به رده هفتم جدول رسید و خودش را به جمع مدعیان صعود رساند.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی قائم‌شهر از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

در دیگر بازی خونه‌به‌خونه بابل که حمید درخشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند در سومین بازی خود در برابر حریفان ناکام بود و پس از دو تساوی مقابل حریفان در سومین دیدار تیمش شکست را متحمل شد.

خونه‌به‌خونه بابل که مهمان تیم صنایع گیتی پسند اصفهان بود در نهایت با یک گل از تیم ته جدولی خود شکست خورد.

خونه‌به‌خونه بابل با این شکست با 53 امتیاز ضمن سقوط دو پله‌ای از رده دوم جدول به مکان چهارم رسید ولی همچنان جزو مدعیان باقی ماند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار