فرماندار تویسرکان بر لزوم تلاش مدیران برای جذب سهم بودجه این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۰۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 10 April 2016

فرماندار تویسرکان بر لزوم تلاش مدیران برای جذب سهم بودجه این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش فارس ، حبیب مومیوند در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان به بیان برخی از رویدادهای سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: عایدی سفر رئیس جمهور به استان همدان برای تویسرکان 53 میلیارد تومان پروژه بود.

وی به حضور تعداد کثیری از مقامات عالی کشور در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این حضور در توسعه و رشد این شهرستان تاثیرگذار بوده است.

فرماندار تویسرکان از برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه 94 در تویسرکان بدون حاشیه و با رقابت سالم یاد کرد و افزود: انتخابات هفتم اسفندماه با مشارکت 62 درصدی مردم تویسرکان برگزار شد.

مومیوند از سفر 102 هزار نفر به تویسرکان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و افزود: این مهم نسبت به سال گذشته بیش از 10 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بازید بیش از 67 هزار نفر از اماکن گردشگری تویسرکان خاطرنشان کرد: بازدید مسافران از اماکن تاریخی و فرهنگی تویسرکان نسبت به سال گذشته 73 درصد رشد نشان می‌دهد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه شعار «اقتصاد مقاومتی» با همت بالا، همدلی و همراهی همگان محقق می‌شود، افزود: قرارگاه اقتصاد مقاومتی با ریاست معاون اول رئیس جمهور فعال شده است.

مومیوند برای تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به رویکرد جهادی، استفاده از دانش روز، مدیریت مصرف، مرد‌م‌محوری، تکیه بر توانمندی‌ داخلی و کاهش وابستگی به درآمد نفت را ضروری دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی راهبردی اصولی برای توسعه کشور است.

وی با اشاره بر لزوم تلاش مدیران برای جذب سهم بودجه این شهرستان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های عامل در این راستا با جدیت ورود کنند، زیرا حق تویسرکان نباید ضایع شود.

مومیوند با بیان اینکه روزمرگی دردی را درمان نخواهد کرد، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه مسئولیتی خود در راستای توسعه تویسرکان ورود پیدا کنند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار