فرمانده انتظامی قم از کشف بیش از 300 کیلوگرم مواد مخدر طی یک هفته گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹ 24 March 2016
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی روزچهارشنبه درجلسه هماهنگی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی قم اظهار داشت: این آمار نسبت به آمار مدت مشابه که 138 کیلوگرم بوده حدود 2برابر شده است.

وی همچنین با اشاره به کاهش 8 درصدی سرقتهای مهم در این مدت، افزود:درمجموع کل سرقت ها نیز 3 درصد کاهش داشته است.

مجتبایی تصریح کرد: در ارتباط با بحث شرارت که یکی از مسائل و مشکلات سال گذشته بوده است، شاهد کاهش 37 درصدی هستیم.

وی با اشاره به اتفاقات خوب و بی سابقه ای که طی این مدت در حوزه ترافیکی استان رخ داده است، افزود: در مجموع تصادفات رخ داده طی 7 روز گذشته در قم در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته با 6 درصد کاهش روبرو بوده است.

فرماندهی انتظامی قم همچنین آمار مصدومان ناشی از تصادفات را نیز از کاهش 13 درصدی برخوردار دانست، و افزود: آمار فوت شدگان و جانباختگان حوادث و سوانح رانندگی نیز 86 درصد کاهش داشته است، یعنی سال گذشته در این مدت 7 نفر کشته داشتیم ولی امسال این آمار به یک نفر کاهش یافته که یک عدد بسیار خوبی به شمار می رود.

مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته را در حالی به پایان رساندیم که ماموریت های مهمی مانند انتخابات هفتم اسفند و چهاشنبه آخر سال را با افتخار پشت سر گذاشتیم، یادآور شد: ماحصل تمام تلاش های نیروهای پلیس درسال گذشته کاهش 2 درصدی سرقت و همچنین کاهش 8 درصدی تلفات جاده ای و داخل شهری بوده است.

وی تصریح کرد: در رابطه با سایر جرائم نیز بین 22 تا 100 درصد کاهش را شاهد بودیم و در آخرین جلسه شورای تامین استان، فرماندهی انتظامی قم به عنوان مدیر نمونه در بین تمام کسانی که در بخش امنیتی استان تلاش کرده بودند، شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

مجتبایی با اذعان به اینکه در فرماندهی قم سخت کوشی نهادینه شده و نظم و اقتدار باعث ایجاد اعتماد بسیار خوب بین فرماندهی و زیر مجموعه آن نسبت به یکدیگر شده است، افزود: بر همین اساس اعتماد مردم به مجموعه فرماندهی انتظامی قم در حد قابل قبولی قرار گرفته است، به نحوی که امروز به حرف پلیس اعتماد می شود و مسئولان نیز به قولی که پلیس می دهد تکیه دارند، و این موضوع که باعث هم افزایی بین افراد جامعه و پلیس شده بزرگترین افتخار ما محسوب می شود.

جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی قم ، امروز (چهارشنبه) با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار