مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه‌های مسافر در استان ساماندهی شده و خانه‌های غیرمجاز نیز شناسایی می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 09 March 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بیش از 100 هزار اقلام تبلیغی در ایام نوروز بین مسافران استان کهگیلویه وبویراحمد توزیع می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 هتل با 618 تخت در استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

وی از اعلام آمادگی 45 خانه مسافر برای پذیرش مسافران نوروزی در استان خبر داد و گفت: خانه‌های مسافر در استان با هماهنگی اداره اماکن شناسایی و قابل کنترل هستند و به طور قطع نسبت به سال‌های گذشته با کمک بخش خصوصی و همکاری دستگاه‌های دولتی بهتر ساماندهی می‌شوند.

باقری با بیان اینکه 22 مدرسه با یک هزار و 708 کلاس درس آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است عنوان کرد: در ورودی تمامی شهرهای استان ستاد استقبال از میهمانان نوروزی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه و بازارچه محلی در ورودی شهرهای استان برپا شده است، گفت: با کمک و مشارکت دستگاه‌های نظارتی نظارت مستمر و مداوم بر قیمت‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ساله برای آمادگی سایت‌های گردشگری باید هزینه‌های زیادی پرداخت می‌شد تاکید کرد: امسال این فضا به بخش خصوصی واگذار شده و 11 اردوگاه گردشگری در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به برپایی جشن نوروز در 11 کشور دنیا افزود: امسال 11 استان کشور وظیفه برپایی جشنواره ویژه ایام نوروز را برعهده دارند که این استان‌ها بیشتر از استان‌های مرزی و دارای تنوع قومیتی در کشور انتخاب شدند.

باقری از برگزاری جشن نوروز در 5 شهرستان استان خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار نرم‌افزاری برای راهنمایی مسافران نوروزی در صورت درخواست این میهمانان بر روی گوشی‌های آنها نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 300 جاذبه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد عنوان کرد: برخی از این مناطق بکر گردشگری شناخته شده نیست و امید است با مشارکت بخش خصوصی در معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش فعالیت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار