مدیر حج و زیارت همدان با اشاره به افزایش 30 درصدی اعزام زائران حج عمره گفت: با وجود اینکه در کشور سهمیه اعزامی 100 نفر کاهش داشته اما در استان شاهد افزایش 30 درصدی سهمیه اعزامی به حج عمره بودیم.
کد خبر: ۱۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 07 April 2015

مدیر حج و زیارت همدان با اشاره به افزایش 30 درصدی اعزام زائران حج عمره گفت: با وجود اینکه در کشور سهمیه اعزامی 100 نفر کاهش داشته اما در استان شاهد افزایش 30 درصدی سهمیه اعزامی به حج عمره بودیم.

به گزارش فارس ؛ محسن ساغرچی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز چهار کاروان به حج عمره اعزام شد، اظهار کرد: مرحله دوم اعزام زائران حج عمره از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی عنوان کرد: مرحله اول اعزام به حج عمره از تاریخ چهارم آذرماه تا 15 اسفندماه سال گذشته و مرحله دوم از 24 اسفندماه سال گذشته تا 23 خرداد ماه سال جاری خواهد بود که در همین راستا 6 کاروان قبل از تعطیلات نوروز به حج عمره اعزام شدند.

مدیر حج و زیارت استان همدان ادامه داد: در مرحله دوم اعزام زائران حج عمره 24 کاروان را برای اعزام به سرزمین وحی در نظر گرفتیم که در تاریخ‌های اعلام شده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه چهار کاروان نیز در ایام ماه مبارک رمضان اعزام خواهد شد، ابراز داشت: این تعداد به دلیل اینکه 10 روز بیشتر در حج عمره خواهند بود مبلغ اضافی بابت هزینه‌های هتل و ... از آنان اخذ خواهد شد.

ساغرچی همچنین با اشاره به مشکل صدور روادید از سوی کشور عربستان بیان کرد: مشکل صدور روادید زائران حج عمره حل شده و کاروان‌ها در زمان‌های اعلام شده زائران را اعزام می‌کنند.

وی افزود: در مرحله اول اعزام حج عمره از استان همدان 5 هزار و 400 نفر اعزام شدند و در مرحله دوم نیز که از اسفندماه سال گذشته آغاز شده 7 هزار و 100 نفر به حج عمره اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان همدان با اشاره به افزایش 30 درصدی اعزام زائران حج عمره بیان داشت: با وجود اینکه در کل کشور سهمیه اعزامی 100 نفر کاهش داشته اما در استان همدان 30 درصد افزایش سهمیه اعزامی به حج عمره را داشتیم.

وی افزود: سال 92 تعداد زائران اعزامی از استان همدان به حج عمره 10 هزار نفر بوده که این تعداد در سال 93 به 13 هزار نفر رسیده است.

ساغرچی در پایان سخنانش تصریح کرد: اعزام مرحله دوم زائران حج عمره تا 23 خرداد ماه سال جاری انجام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار