مسئول بسیج دانشجویی همدان از اعزام 3 هزار نفر از دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور طی امسال خبر داد و گفت: سال آینده درصدد افزایش اعزام به مناطق عملیاتی شمال غرب و غرب هستیم.
کد خبر: ۱۹۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 06 March 2016

مسئول بسیج دانشجویی همدان از اعزام 3 هزار نفر از دانشجویان استان به اردوهای راهیان نور طی امسال خبر داد و گفت: سال آینده درصدد افزایش اعزام به مناطق عملیاتی شمال غرب و غرب هستیم.

به گزارش فارس،طیب فریادرس در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در همدان اظهار کرد: این اردو‌ها بهترین بستر فرهنگی به منظور استمراربخشی آرمان‌های والای انقلاب در بین نسل جوان و فرهیخته است.

وی با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: همدان از نظر حجم اعزام به این اردوها نسبت به استانهای همرتزار از نظر جمعیتی، در جایگاه برتر قرار دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته استان همدان از نظر کمیت اعزامها رتبه هفتم کشور را از آن خود کرد، افزود: این در حالی است که 6 استان برتر دیگر، جمعیت بیشتری نسبت به استان همدان داشتند.

وی از اعزام 160 دانشجو از دانشگاه پیام نور همدان و 80 نفر از دانشگاه نهاوند به اردوهای راهیان نور در روز 12 اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: در روز 13 اسفندماه نیز 160 نفر از دانشگاههای شهرستان بهار، اسدآباد و کبودراهنگ و 160 نفر دیگر نیز از همدان به این اردوها اعزام شدند.

فریادرس ادامه داد: در روز هفدهم اسفندماه نیز 200 نفر از دانشگاه آزاد همدان و 200 نفر نیز از دانشگاه ملی ملایر در مناطق عملیاتی حضور مییابند.

وی با بیان اینکه در هجدهم اسفندماه 200 دانشجو از دانشگاه بوعلی عازم اردوهای راهیان نور میشوند، تأکید کرد: در تاریخ نوزدهم اسفندماه نیز اعزام 80 نفر از دانشگاه ملی ملایر و 160 نفر از سایر دانشگاههای این شهرستان پیشبینی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از اعزام 120 نفر از دانشگاه صنعتی همدان، 160 نفر از دانشگاه علوم پزشکی، 120 نفر از دانشگاه آزاد همدان، 240 نفر از دانشگاه ملایر، 40 نفر از دانشگاه تویسرکان به منظور بازدید از مناطق عملیاتی خبر داد.

وی با بیان اینکه 22 اسفندماه نیز 280 نفر از دانشگاه بوعلی به این اردوها اعزام میشوند، افزود: اعزام به اردوهای راهیان نور تا 28 اسفندماه ادامه دارد.

فریادرس از اعزام 3 هزار نفر از دانشجویان استان همدان به اردوهای راهیان نور طی امسال خبر داد و گفت: سال آینده درصدد افزایش اعزام به مناطق عملیاتی شمال غرب و غرب هستیم.

وی با بیان اینکه امسال 500 نفر اعزام به این مناطق داشتیم، تصریح کرد: از سال آینده بستر لازم برای بازدید بیشتر دانشجویان از این مناطق مهیا شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار