کد خبر: ۱۹۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 02 March 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها در سال 95 رسیدگی و رفع مشکلات مسئله آب و محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح الله قائمی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: توجه به رفع مشکلات استان البرز و توجه به توسعه و پیشرفت این استان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی در برنامه‌های سال آینده گنجانده شود.

وی تأکید کرد: در این راستا یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای سال آتی رفع مشکلات آب و محیط زیست در این استان است که امروز به عنوان دغدغه‌ای مطرح می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با بیان اینکه مسئله آب و محیط زیست در استان البرز باید به عنوان یک مسئله ملی مطرح شود افزود: ارائه راهکارها از سوی کارشناسان در خصوص رفع این مشکلات از مهمترین مسائلی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

قائمی اظهار کرد: ساماندهی مشکلات آب شرب مردم در این استان و رفع مشکلات کشاورزی و صنعت در البرز باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود و موضوعات آن توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: البته از موضوعات و مشکلات دیگر این استان نیز نباید غافل شد و باید به آنها نیز پرداخته شود که در آینده به بحران جدی‌تری برخورد نکنیم.

قائمی رونق و توسعه فضاهای کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان این استان را از دیگر نیازهای این استان عنوان کرد و بیام داشت: تلاش‌ها از سوی مسئولان در این زمینه نباید فراموش شود اما افزایش جمعیت نتوانسته تاکنون اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال را مرتفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار