حکایت بی برنامگی و جزیره ای عمل کردن مسئولان ادارات استان همچنان ادامه دارد و برخی ادارات در استان ایلام با عملکرد جزیره ای نه تنها چوب حراج بر آبروی دولت در استان می زنند بلکه باعث دلسردی مردم می شوند.
کد خبر: ۱۹۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 01 March 2016
حکایت بی برنامگی و جزیره ای عمل کردن مسئولان ادارات استان همچنان ادامه دارد و برخی ادارات در استان ایلام با عملکرد جزیره ای نه تنها چوب حراج بر آبروی دولت در استان می زنند بلکه باعث دلسردی مردم می شوند.
به گزارش تابناک ایلام،چرا ما باید همیشه شاهد مشاجره و عقده گشایی برخی ادارات در مواجهه با منافع مردم باشیم؟ چرا باید مردم تاوان بی برنامگی مسئولان را بپردازند؟ اگر آموزش و پرورش شهرستان ایلام توان پرداخت قبض آب ندارد، چرا باید دانش آموزان تاوان آن را به مسئولان آب و فاضلاب پرداخت کنند!؟
و اما شرح ماجرا
امروز دوشنبه اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام میزبان مسابقات والیبال دختران در مقطع راهنمایی است مسابقاتی که با حضور یک هزار نفر از دانش آموزانی که قرار است آینده سازان این مملکت باشند در سالن نشاط واقع در بلوار دانشجو در حال برگزاری است و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ایلام برای تامین آب سرویس های بهداشتی مجبور شدند دبه به دست به ساختمان های مسکونی اطراف مراجعه نمایند آنچه که بیش از همه به چشم می آید حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام است که شخصا دبه به دست در حال حمل آب برای مصرف دانش آموزان ورزشکار است که البته این اقدام رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایلام جناب ولدبیگی قابل قدردانی است و نکته بعدی نا امیدی دانش آموزان معصوم از عملکرد ضعیف مسئولان دوایر دولتی بود.
به هر حال انتظار می رفت که مسئولان آب و فاضلاب ایلام برای قطع آب سالن نشاط و مواجهه با چهره های معصوم دانش آموزانی که با هزاران امید پای در این سالن گذاشته اند توجیهی منطقی داشته باشند! البته به نظر نگارنده هیچ توجیه منطقی برای قطع آب این سالن ورزشی که میزبان یک هزار دانش آموز است توسط شرکت آب و فاضلاب قابل تصور نیست.
به راستی اگر آموزش و پرورش شهرستان ایلام توان پرداخت قبض آب ندارد آیا باید دانش آموزان معصوم قربانی بی مهری عملکرد مسئولان باشند.
یک منبع آگاه در آموزش و پرورش شهرستان ایلام در این باره گفت: شرکت آب و فاضلاب ایلام روز گذشته اقدام به قطع آب مجتمع ورزشی نشاط که محل برگزاری مسابقات دانش آموزی است کرده است که با پیگیری مسئولان آموزش و پرورش و پا در میانی فرماندار ایلام قرار بود امروز (دوشنبه) آب این مجمع وصل شود که تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی شرکت آب و فاضلاب ایلام صورت نگرفته است.
این منبع آگاه اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان ایلام وارث بدهی های فراوان در دوره های قبل و دوره جدیدی است و حقیقتا اعتباری برای پرداخت این بدهی ها به شرکت آب و فاضلاب، برق و... نداریم.
وی تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی در مواجهه با مشکلات آموزش و پرورش با تدبیر و در نظر گرفتن جوانب و پیامدهای احتمالی آن اقدام به تصمیم گیری نمایند.
به هر حال انتظار می رود استاندار محترم یک بار برای همیشه به ادارات استان تذکر دهد که با عملکرد خود چوب حراج به آبروی دولت تدبیر و امید نزنند و تعامل و همکاری را جایگزین تقابل نمایند.
منبع:غرب آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار