نهمین بازارچه خیریه تحت عنوان «عیدونه» با حضور جمعی از اعضای هیات رییسه، مدیران و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۸۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 29 February 2016
به گزارش  تابناک تبریز، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: این نمایشگاه در 13 غرفه از جمله غرفه کاریکاتور، فرفره، شما، کارت پستال، کانون آینه، فال، آینه، قاب و تخم مرغ، دستبند، آشپزی، گل، عکاسی و ... از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به قشر نیازمند جامعه و به خصوص دانشجویان، کمک به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز از سوی کانون دانشجویی و فرهنگی خیریه آینه دانشگاه تبریز دایر شده است.

دکتر سجاد توحیدی افزود: عواید فروش کارهای دست و هنری دانشجویان در این نمایشگاه به نفع کودکان مبتلا به سرطان، کودکان بی سرپرست و افراد نیازمند صرف خواهد شد.

همین گزارش حاکی است: این نمایشگاه از 9 لغایت 12 اسفندماه از ساعت 9 صبح تا 18 بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

یادآور می شود:کانون آینه دانشگاه تبریز در سال 86 با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از 500 نفر عضو فعال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :