تابناک: مجلس جایگاه بسیار مهمّی است؛ خانه ی ملت است؛ تجلّیگاه عزّت ملی ماست؛ می تواند عزّت اسلامی و عزّت ملی ما را به دنیا نشان دهد؛ تأمین کننده ی منافع عمومی است. با قوانین مجلس است که مسؤولان می توانند حرکت کنند و پیش بروند. مجلس می تواند حافظ امنیت ملی باشد؛ می تواند سدّ مستحکمی در برابر تعرّض دشمنان و طمع ورزی بیگانگان باشد.(رهبر معظم انقلاب)
کد خبر: ۱۸۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 23 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: مجلس جایگاه بسیار مهمّی است؛ خانه ی ملت است؛ تجلّیگاه عزّت ملی ماست؛ می تواند عزّت اسلامی و عزّت ملی ما را به دنیا نشان دهد؛ تأمین کننده ی منافع عمومی است. با قوانین مجلس است که مسؤولان می توانند حرکت کنند و پیش بروند. مجلس می تواند حافظ امنیت ملی باشد؛ می تواند سدّ مستحکمی در برابر تعرّض دشمنان و طمع ورزی بیگانگان باشد.(رهبر معظم انقلاب)

به گزارش تابناک گیلان، در آخرین روزهای تبلیغات رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و در آستانه یکی از مهم ترین آزمون های تاریخ سیاسی اجتماعی کشور ، سراغ یکی دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس دهم در شرق گیلان رفته ایم که تب و تاب انتخابات در این شهر بسیار بالا گرفته است.

مهندس احمد اسماعیلی متولد 7 خرداد 1337 در محله بازارده گلباغ شهرستان لنگرود. وی که كارشناسي رشته مهندسي صنايع دانشگاه آزاد؛ كارشناسي و كارشناسي ارشد و دكتري معادل در رشته مديريت اجرايي از بنياد علمي دانش پژوهان MBA و DBA از آكادمي ملي – بين المللي QAL؛ را به عنوان سوابق علمی خود در کارنامه دارد، نویسنده چندین کتاب و مقاله در زمینه های مختلف نیز هست که از جمله: نگارش مقاله با عنوان "بررسي تلفيق سرمايه اجتماعي و سرمايه فكري در كارآفريني و اشتغال زايي" - نگارش مقاله با عنوان "استراتژي مديريت استعداد ، ابزاري قدرتمند در مديريت اجرايي" - نگارش مقاله با عنوان "اعجاز تلفيق تفكر استراتژيك و هوشمندي استراتژيك سازماني" بخشی از اینها می باشد.







اما سوابق کاری این کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی بسیار پررنگ و درخشان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنگرود به مدت 5سال _ مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی در استان های: کردستان، کرمانشاه، همدان، اصفهان، تهران بزرگ و در نهایت گیلان مجموعا به مدت 27 سال بخشی از سوابق مدیریتی اسماعیلی ست.

عضو ستاد شاهد آموزش و پرورش در استانهاي كردستان ، همدان ، كرمانشاه ، تهران بزرگ ، اصفهان و گيلان _ عضو كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري در اصفهان ، تهران و گيلان _ عضو كارگروه زمين و مسكن استان تهران و گيلان _ مشاور فرماندهي كل بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران مركز _ عضو هيأت بازرسي ادواري مركز از بنياد شهيد استانها (بازرسي از 12 استان) _ رئيس هيئت مديره بيمارستانهاي حضرت اميرالمؤمنين (ع) و شهيد رجايي اصفهان _ معاون امور شعب صندوق قرض الحسنه شاهد و ايثارگر كشور؛ بخش دیگری از فعالیت های اجرای وی در عرصه کشوری می باشد.

اما اسماعیلی طی مصاحبه ایی به اهمیت انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و اظهار داشت: ابتدا باید از همه عزیزانی که احساس تکلیف و وظیفه کردند و به عرصه انتخابات وارد شدند تقدیر و تشکر کرد. هر یک از این افراد دارای تفکر و اندیشه و برنامه مشخصی هستند که در نهایت به یک هدف واحد ختم می شود و آن پیشرفت، آبادانی و اعتلای نام شهرستان لنگرود است.







اما مردم نیز باید با شنیدن صحبت ها و برنامه های این نامزدها، و با دید باز اصلح ترین گزینه را که میتواند خدمتگزار این مردم باشد انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: اصلی ترین وظیفه یک نماینده تدوین قانون و مقررات در راستای پیشرفت شهر و استان و کشور است نه اینکه معطوف شدن به کارهای زیرساختی و آسفالت و غیره
وظیفه یک نماینده شناسایی ضعف ها و کم و کاستی های شهر و سپس انتقال آن به مراجع ذیصلاح و در ادامه پیگیری های لازم از مدیران ارشد کشور جهت رفع آن هاست اما
عده ایی متاسفانه وظایف نمایندگی را با وظایف اجرایی اشتباه میگیرند در حالی که ما قوه ایی به نام قوه مجریه که همان دولت است داریم، و این دولت قوانینی که نمایندگان محترم به تصویب می رسانند را به مرحله اجرا می رساند. و در ادامه همین نمایندگان باید با نظارت و پیگیری های لازم به دنبال اجرایی شدن این قوانین باشند که در نهایت نفع آن به مردم خواهد رسید.

سپس احمد اسماعیلی به توانایی های خود در این عرصه اشاره کرد و گفت: بنده نیز با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی که در سطح کشور داشتم و طرح ها و برنامه های مختلفی را در استان های زیادی به اجرا رساندم احساس کردم که میتوانم برای مردم شهرم مفید فایده باشم و تجربیات خود را در این عرصه به منصه ظهور برسانم.

اسماعیلی فعالیت های مختلفی که در زمینه های عمرانی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی که با نهاد ها و دانشگاه ها و آموزش پرورش در این 32 سال سابقه مدیریتی خود داشت را مواردی دانست که می تواند با تجربه و سابقه به حل معضلات و مشکلات این بخش ها بپردازد.






وی سپس به معضلات مطرح در شهرستان از جمله بیکاری، کشاورزی، گردشگری و جذب توریسم هم اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته اولین کار تدوین قانونی است که بتواند در جهت سوق دادن سرمایه گذاران به مناطق و ساحلی و کوهستانی گیلان و خصوصا لنگرود باشد و در این راه لازم است برخی قوانینی که سرمایه گذاران را محدود میکند اصلاح و بازنگری شود. و اگر این موارد به درستی اجرا گردد.


هم کمک به رفع بیکاری جوانان خواهد کرد و هم پیشرفت و اعتلای شهر را به دنبال خواهد داشت.

بحث دیگر سرمایه گذاری در مناطق روستایی است که با این کار هم می توان مانع مهاجرت روستائیان به شهرها شد و رونق بخش کشاورزی و روستایی نیز قوت خواهد گرفت.

این مدیر کشوری به نبود نمایندگان گیلانی در کمیسیون کشاورزی هم انتقاد کرد و ادامه داد: با اینکه استان ما استان کشاورز خیزی است اما متاسفانه یک نماینده هم در این کمیسیون نداریم که از حقوق کشاورزان از خرید تضمینی و جلوگیری از واردات بی رویه گرفته تا بحث بیمه محصولات کشاورزان دفاع کند و امید است امسال این امر محقق شود.

و در پایان این نکته را خاطر نشان کرد که: همه این کاندیداها نمایندگان نظام جمهوری اسلامی هستند و باید آبروی نظام را در مقابل اجانب و دشمنان حفظ کنند چرا که دشمن منتظر گرفتن یک ضعف و ایراد از ماست و ما نباید این ضعف و ایراد را به دست شان بدهیم پس بهتر است به جای تخریب و بد اخلاقی ها تنها به معرفی کامل خود آن هم به دور از اغراق و بزرگ نمایی بپردازیم و در نهایت مردم شریف ما با انتخاب بهترین و اصلح ترین گزینه نماینده منختب شهر خود را راهی مجلس دهم کنند.

وی از همه مردم شریف و ولایتمدار لنگرود خواست تا با حضوربا شکوه در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی را به ثبت برسانند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خادم الشهدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
برای حاج آقای اسماعیلی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم
ان شاالله که نتیجه مطلوب براشون حاصل بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار