به گزارش تابناک سمنان،رئيس هيات بازرسي انتخابات استان سمنان از پيش بيني ۶۵۲ شعبه اخذ راي در اين استان خبر داد و اظهار داشت: اين بازرسان علاوه بر هيات هاي بازرسي در هر كدام از اين شعب به صورت ثابت حضور دارند.
کد خبر: ۱۸۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 20 February 2016
وي از آغاز فعاليت هاي هيئت هاي بازرسي در شهرستان هاي هشت گانه استان سمنان خبر داد و گفت: تاكنون چندين دوره آموزشي در شهرستان ها برگزار و اعضاي اين هيات براي نظارت بر روند انتخابات در چارچوب وظايف خود آمادگي دارند.
همتيان از مسئولان اجرايي اين استان خواست تا نيروها و كاركنان خود را كه در فرآيند برگزاري انتخابات ايفاي نقش مي كنند در اختيار ستاد برگزاري انتخابات اين استان قرار دهند.
وي با اشاره به ممنوعيت ورود كاركنان به فعاليت هاي تبليغاتي در ساعات اداري، از مديران دستگاه هاي اجرايي اين استان خواست به هيچ عنوان به ستادهاي انتخاباتي نامزدها رفت و آمد نكنند تا هيچ گونه شائبه اي پيش نيايد.
رئيس هيات بازرسي انتخابات استان سمنان، با اشاره به ممنوعيت استفاده از امكانات دولتي گفت: تمامي دستگاه هايي كه به هر ميزان از اعتبارات دولتي و بودجه عمومي استفاده مي كنند حق استفاده از امكانات خود به نفع يا عليه داوطلبان انتخاباتي را ندارند.
وي از ممنوعيت تبليغات در نشريه ها و رسانه هاي دستگاه هايي كه از بودجه دولتي استفاده مي كنند خبر داد و افزود: افرادي كه برخلاف اين قوانين عمل كنند مجرم بوده و با آن ها برخورد مي شود.
انتخابات مجالس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در هفتم اسفند برگزار مي شود.

منبع:شاهرودنیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار