سوال معاون وزیر ورزش و جوانان از ...
معاون ساماندهی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف، گفت: نباید مانع از شاد بودن جوانان باشیم.
کد خبر: ۱۷۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 08 February 2016
محمدرضا رستمی ظهر امروز در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اظهار کرد: یکی از مهمترین ظرفیتهای ما در کشور وجود جوانان فعال و پویایی است که می توانیم با استفاده از آنان مسیر توسعه و پیشرفت را سریعتر طی کنیم.
وی تأکید کرد: جوانان آینده سازان کشور بوده لذا باید به آنان اعتماد داشته باشیم و آنان را در عرصه های مختلف مشارکت دهیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جوانان با فکری خلاق و پویا می‌توانند ما را تحقق اهداف خود یاری دهند لذا باید آنان را باور داشته باشیم و و از ظرفیتهای آنان استفاده کنیم.
رستمی با تأکید بر اینکه همه نوجوانان و جوانان کشور می‌توانند راه رشد و تعالی کشور را با استقامت و سخت کوشی برای آینده‌ها هموار کنند،‌ افزود: امام خمینی (ره ) به نوجوانان و جوانان ایرانی اعتماد بالایی داشت و سرنوشت انقلاب را در اختیار آنان قرار داد.
رستمی افزود: نباید مانع از شاد بودن جوانان باشیم لذا شاد بودن نوجوانان و جوانان را نباید خلاف بدانیم و به هر طریقی آنان را محدود کنیم.
وی ایجاد جامعه‌ای شاد و پویا و ایجاد زمینه‌های شادی برای جوانان را عاملی بسیار مهم برای کاهش معضلات اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: معضلات اجتماعی با شعار یا سخنرانی کمرنگ نمی‌شود.
رستمی حضور جوانان را در انتخابات کشور بسیار تأثیرگذار دانست و بیان داشت: رأی جوانان این کشور بسیار سرنوشت ساز است و باید مجلسی تشکیل شود که آرمان‌های امام (ره ) را محقق کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: باید فرهنگ انقلابی را در کشور بیش از پیش نهادینه کنیم و این اقدام با تلاش میسر خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار