فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: کارخانه رب گوجه‌فرنگی شهرستان در حال راه‌اندازی خط تولید کنسروی است.
کد خبر: ۱۷۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 01 February 2016

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: کارخانه رب گوجه‌فرنگی شهرستان در حال راه‌اندازی خط تولید کنسروی است.

"مسعود بکایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با بیان اینکه کارخانه رب اسدآباد در نخستین سال فعالیت خود به صورت فصلی اقدام به تولید رب فله‌ای کرد، افزود: هنوز پروژه سالن فرآوری و بسته‌بندی و قوطی این کارخانه تکمیل نشده و به علت راه‌اندازی و تکمیل خط تولید بسته‌بندی و کنسرو خود فعلا تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های خط تولید بسته‌بندی کارخانه رب شهرستان در حال نصب است، اظهار کرد: با تکمیل این فاز از کارخانه رب گوجه شهرستان از این پس این کارخانه می‌تواند در راستای تولید و بسته‌بندی بسیاری از انواع شوریجات، ترشیجات و مربا اقدام کند.

بکایی از آغاز به‌کار مجدد کارخانه رب اسدآباد پس از راه‌اندازی خط تولید بسته‌بندی و کنسرو خبر داد و خاطرنشان کرد: با تکمیل این فاز از کارخانه علاوه بر بسته‌بندی محصولات تولیدی کارخانه قادر خواهد بود محصولات تولیدی دیگر کارخانجات را در این راستا بسته‌بندی و کنسرو کند.

گفتنی است؛ شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از قطب‌های مهم تولید گوجه‌فرنگی در استان به شمار می‌آید که با وجود قطب مهم تولید گوجه‌فرنگی تنها دارای یک صنایع تبدیلی کارخانه رب است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار