دبیر حزب اعتدال و توسعه شاخه هرمزگان گفت: در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفندماه، راهبرد اصلی این حزب در استان هرمزگان ارائه لیست‌های انتخاباتی در هر حوزه انتخابیه است.
کد خبر: ۱۷۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 27 January 2016

به گزارش تابناک هرمزگان، منصور رضایی دبیر حزب اعتدال و توسعه شاخه استان هرمزگان در گفتگویی با رسانه ها به بیان مهم ترین برنامه های این حزب در استان پرداخت.

وی گفت: حاکم کردن گفتمان اعتدال در کشور یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های حزب اعتدال و توسعه در سراسر کشور است و دور تازه‌ای از فعالیت‌های این حزب در استان هرمزگان نیز با رویکرد اصلی حزب شکل گرفته است.

تصویر حکم صادر شده از سوی مرتضی بانک برای دبیر این حزب در هرمزگان در تاریخ 29 دی ماه

 رضایی اظهار داشت: دو سال تلاش مستمر دولت در زمینه انجام گفت‌وگوهای هسته‌ای منجر به شکل‌گیری توافق و برچیده شدن بساط تحریم‌هایی شد که رشد و پیشرفت ملت ایران را محدود کرده بود و بدون شک دهه پیش رو، دهه رسیدن ملت ایران به قله‌های افتخار و زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه در کشور با اتکای به تمام تجربیات سال‌های پس از انقلاب است.
 
دبیر حزب اعتدال و توسعه هرمزگان زمینه‌سازی برای تربیت نیروهای متعهد و نخبه به منظور معرفی به دولت در راستای بهره‌گیری از آنها در مناصب مختلف را یکی از مهم‌ترین کارکردهای احزاب عنوان کرد و گفت: نباید فعالیت احزاب به ماه‌های منتهی به انتخابات محدود شود.
 
رضایی افزود: جمع‌آوری مسائل و مشکلات منطقه‌ای و تدوین راهکارهای مناسب برای افزایش بهره‌وری در اقتصاد کشور و ایجاد امکان استفاده شایسته‌تر از ظرفیت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون از جمله اولویت‌هایی است که احزاب می‌بایست نسبت به تدوین و ارائه آن به دولت‌های مستقر اقدام کنند.
 
این فعال سیاسی و اجتماعی با بیان این که ایجاد توسعه متوازن در کشور به همت همه متخصصان، نخبگان، مسئولین و دلسوزان نظام وابسته است، اظهار داشت: جلوگیری از بخشی‌نگری و ایجاد انسجام در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت در کشور و به‌خصوص تلاش برای کمک به تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین نکاتی است که باید احزاب برای آن برنامه‌ریزی کنند.
 
وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حزب اعتدال و توسعه در استان هرمزگان را برگزاری مجموعه جلسات و نشست‌های تخصصی با حضور چهره‌های شاخص حزب و کشور با هدف آگاهی‌بخشی در زمینه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: با هماهنگی حزب اعتدال و توسعه در مرکز و پس از بررسی‌های کامل در خصوص عملکرد و برنامه‌های کاندیداها، لیست انتخاباتی اعتدال و توسعه در هر سه حوزه انتخابیه بندرعباس و شرق و غرب هرمزگان ارائه خواهد شد.
 
رضایی در بخش دیگری از اظهارات خود با تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش‌های اسماعیل شجاعی رئیس کمیته تشکیلات حزب اعتدال و توسعه در کشور، خاطرنشان کرد: این حزب حرکت بر پایه اعتدال و نهادینه ساختن این گفتمان در کشور را در دستور کار خود قرار داده و انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران این فرصت را فراهم آورده که بتوانیم با حرکت بر مبنای این اندیشه و تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به سوی رشد و پیشرفت کشورمان گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار