مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه رویکرد دشمنان در انتخابات پیش‌رو در راستای نفوذ، استحاله و فتنه است، گفت: بصیرت و تدابیر مقام معظم رهبری توطئه نفوذ را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۱۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 23 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، سردارعبدالله محمودزاده در پنجمین یادواره 37 شهدای اسپه‌کلا آمل  با بیان اینکه زمانی که امام خمینی(ره) تصمیم خود را گرفت به ایران بیاید به مردم اعتقاد و اعتماد داشت، اظهار داشت: با اعتقاد و اعتماد بر این مردم و حضور در صحنه موجب انقلاب اسلامی شد.

وی با تاکید براینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چند روز طول نکشید که دستور راه‌اندازی سپاه پاسداران را دادند، افزود: این حرکت نشانگر بصیرت و بینش امام راحل(ره) بود.

محمودزاده با بیان اینکه با ایجاد انقلاب اسلامی، دشمنان نظام غائله‌های مختلفی شکل دادند تا نظام جمهوری اسلامی را سرکوب کنند، افزود: ولی مردم بسیج شدند و پای کار آمدند تا غائله‌ها ختم به خیر شد.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به حضور کمونیست‌ها در حادثه شش بهمن سال 60 تصریح کرد: در آن سال کمونیست‌ها می‌خواستند از طریق آمل به تهران برسند و براساس تحلیل‌های آنها بر اینکه مردم با ما هستند و سپاه درگیر جنگ است و به راحتی می‌توانیم آمل را آزاد کنیم، وارد شدند.

وی ادامه داد: اما آنها به عظمت معنوی و قلبی امام راحل(ره) در دل مردم و اینکه مردم نیز دلبسته به انقلاب و امام(ره) بودند توجه نکردند به گونه‌ای که در آن روز چهل شهید از بهترین فرزندان آمل به شهادت رسیدند.

محمودزاده با بیان اینکه دشمنان در دوران دفاع مقدس از مردم حمایت کردند اما در آنجا نتوانستند کاری پیش ببرند و مردم با  بیداری از انقلاب دفاع کردند، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی صادر شده و قدرت‌های جهانی خواستار مذاکره با ما هستند که نشانگر عزت و عظمت انقلاب است.

وی با تاکید براینکه بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب ما صورت گرفته است، اظهار داشت: امام راحل(ره) قدر مردم را می‌دانست و متوجه بود که مردم به دین خود پایبند هستند.

محمودزاده، با اشاره به اینکه امروز رویکرد دشمنان در راستای نفوذ، استحاله و فتنه است، یادآور شد: دشمنان با روش‌های مختلف بدنبال نفوذ و فتنه هستند اما با هوشیاری و آگاهی مردم خنثی‌کننده هجمه‌های آنان است.

مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان کارهای بسیاری انجام می‌دهند ولی مردم ما با بصیرت خود و بهره‌گیری از توصیه‌های مقام معظم رهبری حضور گسترده و انتخاب شایسته‌ای صورت می‌دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار