معاون فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی 41 پروژه با اعتبار 118 میلیارد و 990 میلیون ریال در ایام مبارک دهه فجر در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 22 January 2016
معاون فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی 41 پروژه با اعتبار 118 میلیارد و 990 میلیون ریال در ایام مبارک دهه فجر در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس، علی‌اصغر ناظری‌پور در شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه با اجرای برجام فصلی نو در اقتصاد ایران آغاز شده است، اظهار کرد: منطق جمهوری اسلامی ایران با حمایت همه اقشار جامعه، حمایت مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور و تلاش تیم مذاکره‌کننده توانست اعتماد بین‌المللی را جلب کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌ رو، انتخابات را مظهر اقتدار دانست و گفت: همه باید برای برگزاری با نشاط، پرشور و حداکثری انتخابات به نحو شایسته ورود پیدا کنیم.

معاون فرماندار تویسرکان با تاکید بر اصول بی‌طرفی، اخلاق‌مداری و ترویج دوستی و برادری در انتخابات تصریح کرد: وحدت و همدلی از مهمترین اصول در برگزاری انتخابات با شکوه است که همه ما باید بر آن همت کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر نیز با اشاره به تشکیل کمیته‌های 18گانه گفت: این کمیته‌ها با وظایف مشخص در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن بزرگداشت پیروزی انقلاب تلاش می‌کنند.

ناظری‌پور از برگزاری نمایشگاه کتاب و هنرهای تجسمی، جنگ شادی، مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب در 45 کانون فرهنگی و هنری مساجد، دیدار با خانواده‌های شهدا، 45 برنامه ورزشی، 13 یادواره شهدا و اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی از نگاه قرآن در مساجد، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه‌ در دهه فجر خبر داد.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 41 پروژه با 118 میلیارد و 990 میلیون ریال در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: از این مجموع 38 پروژه با اعتبار 111 میلیارد و 790 میلیون ریال افتتاح می‎شود و سه پروژه با 7 میلیارد و 200 میلیون ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار