برای برگزاری جلسه فوق از هیچ یک از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اصلی استان البرز دعوت نشده بود و به نوعی فرمانداری فردیس تلاش داشت تا در سکوت خبری این جلسه را برگزار کند.
کد خبر: ۱۶۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 18 January 2016
به گزارش تابناک – البرز: صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان فردیس در حالی با حضور استاندار البرز برگزار شد که بیش از 2 ساعت فرمانداری و برخی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به دلیل برگزاری جلسه فوق به نوعی تعطیل بودند.
ماجرا از این قرار است که قرار بود ساعت 10 صبح امروز جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری فردیس برگزار شود که این جلسه به دلیل طولانی شدن بازدیدهای استاندار با حدود یک ساعت تاخیر آغاز گردید.
در جلسه فوق که در حقیقت نخستین جلسه شورای اداری فردیس با حضور فرماندار جدید این شهرستان بود، علی قنبر زمانی نماینده دولت در فردیس از تمام مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای حضور در جلسه دعوت کرده بود.
حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه فوق به نوعی کار ارباب و رجوع این دستگاه‌ها را به دلیل حضور نداشتن مدیران مختل کرده بود.
اما نکته مهم‌تر این است که از ساعت 10 صبح امروز تا حدود ساعت 12 و 35 دقیقه ورود و خروج ارباب و رجوع به فرمانداری فردیس به دلیل برگزاری این جلسه ممنوع بود و هیچ یک از شهروندان نمی‌توانستند برای پیگیری مشکلات و نیازهای خود در این ساعت به فرمانداری مراجعه کنند.
از سوی دیگر برای برگزاری جلسه فوق از هیچ یک از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اصلی استان البرز دعوت نشده بود و به نوعی فرمانداری تلاش کرد تا در سکوت خبری این جلسه را برگزار کند.
همچنین بر اساس شنیده‌های تابناک البرز فرامرز بوذری مسئول جامعه خیراندیشان فردیس در حاشیه این جلسه با انتقاد از سید حمید طهایی استاندار البرز گفته است: بهتر است تا جلساتی مانند شورای اداری خارج از زمان اداری برگزار شود تا مردم به این صورت پشت‌درهای بسته ادارات معطل و سرگردان نباشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار