کرمان
بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: خیلی از بازیکنان آرزو دارند که به تیم ذوب آهن بپیوندند و تحت نظر گل محمدی و حسینی کار کنند.
کد خبر: ۱۵۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 07 January 2016


وحید محمد زاده بازیکن تیم سایپا صبح امروز با حضور در باشگاه ذوب آهن با مدیر عامل این باشگاه دیدار و پس از عقد قرارداد به مدت دو فصل ونیم به جمع مردان آهنین پیوست.

این بازیکن متولد 1368 و سابقه بازی در تیم‌های مس رفسنجان ومقاومت تهران را دارد سال گذشته نیز دوبار به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.


محمدزاده در مورد عقد قرارداد با ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن باشگاه و تیم بزرگی است و از کادر فنی و مدیریتی بسیاری قوی برخوردار است و در حال حاضر خیلی از بازیکنان آرزو دارند که به جمع این تیم بپیوندند و تحت نظر آقایان گل محمدی و حسینی  کار کنند.
وی افزود :جا دارد از مدیریت محترم باشگاه آقای دکتر آذری و سرمربی تیم آقا یحیی به خاطر اعتمادی که به من کردند تشکر کنم  و امیدوارم که با بازی های خوبی که می‌کنم پاسخ اعتمادشان را بدهم.
وحید محمدزاده در ادامه گفت:پست دفاع وسط پستی کلیدی در تیم است و بازیکنی که در این پست بازی می‌کند باید بدون اشتباه کار کند چون یک اشتباه در این پست برابر است با یک گل و من کاملاً به این موضوع اشراف دارم و امیدورام بتوانم بهترین بازی هایم را برای ذوب آهن انجام بدهم. 


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار