مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه بسیار اثرگذار و قابل توجه است.
کد خبر: ۱۵۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 06 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید آیت الله رزمجو،در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فارس در شیراز افزود: هرچه فضای حاکم بر انتخابات بانشاط تر باشد، نظام و مردم سود بیشتری خواهند برد.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی در مورد وظایف نامزدها و همچنین رای دهندگان در انتخابات یکی از برنامه های مشخص کمیته اطلاع رسانی انتخابات با همکاری رسانه ها خواهد بود.
رزمجو، اطلاع رسانی سریع و صحیح را مبنای فعالیت کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس دانست و گفت: این کمیته به دلیل حضور دستگاه هایی که ارتباطات گسترده ای با توده های مردم دارند از اثربخشی بالایی برخوردار است.
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، نقش صدا و سیما را هم در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و اطلاع رسانی مهم دانست و اظهار کرد: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های این مجموعه در فارس انتظار می رود که اطلاع رسانی خوبی در زمینه انتخابات در این استان انجام شود.
او گفت: با توجه به شور و نشاط ایجاد شده در فارس و همچنین تاکید مدیریت ارشد استان، باید بتوانیم در زمینه میزان مشارکت مردم در انتخابات، جزو پنج استان اول کشور باشیم و کمیته اطلاع رسانی می تواند برای تحقق این چشم انداز موثر باشد.
وی، با اشاره به انجام بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی هیات های اجرایی در استان فارس گفت: این بخش از کار با دقت و سرعت قابل قبولی انجام شد و مجموعه های ذی ربط به وظایف خود در این زمینه به خوبی عمل کردند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند 94 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار