فرماندار سرعین گفت: بعد از دو سال تاخیر در برگزاری جشنواره زمستانی گردشگری سرعین این جشنواره در چهار هفته متوالی بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 04 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عاطف ناصری صبح امروز در نشست با صنوف مختلف در برگزاری جشنواره زمستانی سرعین اظهار کرد:‌ این جشنواره امسال با شعار «لذت زمستانی در شهر چشمه‌های بهشتی»‌ از دوم تا 23 بهمن ماه برگزار می‌شود که البته تمرکز ما بیشتر برای حضور هموطنانمان در روزهای جمعه خواهد بود که به صورت چهار جمعه متوالی در بهمن ماه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال برخلاف سال‌های گذشته این جشنواره را خود تشکل‌های غیر‌دولتی شامل انجمن صنفی و تاسیسات جامعه هتلداران و صاحبان مراکز اقامتی، صاحبان آب‌های گرم، کسبه، اصناف و گروه‌های مختلف برگزار می‌کنند که این کار با همکاری و مشارکت شهرداری و دیگر مسئولان شهری سرعین خواهد بود.

فرماندار سرعین در بیان اهداف برگزاری این جشنواره گفت:‌ معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانی سرعین و همچنین تلاش برای خروج سرعین از فصل تک گردشگری مدنظر قرار گرفته که امیدواریم زیرساخت‌های گردشگری برای تمام فصول تعریف شده و زمینه‌های آن مهیا شود.

ناصری با یادآوری اینکه امروز برگزاری چنین جشنواره‌هایی فرصتی را برای علاقمندان فراهم می‌آورد تا از زیبایی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیر سرعین استفاده مطلوب انجام شود، یادآور شد:‌ علاوه بر آب‌های گرم و مناظر طبیعی و تاریخی شهرستان سرعین ما با بازگشایی مسیر گردشگری آلوارس تلاش خواهیم کرد تا در طول برگزاری این جشنواره زمینه‌ای فراهم آید تا علاقمندان به اسکی بتوانند از پیست اسکی آلوارس که در زمان برگزاری این جشنواره مجهزتر خواهد شد استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: در تلاش هستیم تا فضای مسقفی برای برگزاری هفتگی این جشنواره را فراهم کنیم تا سرما و شرایط جوی ضربه‌ای به برگزاری این جشنواره به شکل مطلوب وارد نکند و ما بتوانیم با شرایط مطلوب‌تری این جشنواره را برگزار کنیم.

فرماندار سرعین به تخفیف 50 درصدی آب‌های گرم و هتل‌های سرعین برای گردشگران زمستانی شهر توریستی سرعین اشاره کرد و ادامه داد: ارائه این تخفیف می‌تواند زمینه‌ای را فراهم آورد تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم گردشگران را در مراکز اقامتی، آب‌های گرم و اماکن تفریحی و توریستی و گردشگری سرعین پذیرا باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
BAKHSHI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
ضمن تبریک به اهالی سرعین در وهله اول و کلیه زحمتکشانی که در تصویب این تصمیم نقش داشتند
مجتمع هتل و آبدرمانی ارشاد مثل سنوات قبل که در امر پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان محترم پیشرو بود امسال نیز آماده خیر مقدم گویی به هموطنان عزیز میباشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار