تابناک: با محرز بودن تخلف این افراد که از سوی وزیر بهداشت هم به تایید رسیده است، دادگاه باید حکم نهایی در این خصوص را صادر میکرد که البته گویی طی روزهای اخیر این حکم صادر شده اما جزئیات آن برای مردم محرمانه مانده است.
کد خبر: ۱۵۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 28 December 2015
به گزارش تابناک اصفهان، با گذشت حدود سه هفته از ماجرای بیمارستان اشرفی خمینی شهر که بر اثر تخلف پزشک و پرستار، بخیه‌های چانه صدرا زاهدی پسر چهارساله به دلیل فقر، کشیده شده بود، حالا با برگزاری دادگاه این حادثه مردم به دنبال حکم صادر شده برای سه متخلف این ماجرا هستند.

در این جریان که سه نفر یعنی، پزشک، پرستار و سوپروایزر بیمارستان به عنوان متخلف شناخته شده‌اند، با محرز بودن تخلف این افراد که از سوی وزیر بهداشت هم به تایید رسیده است، دادگاه باید حکم نهایی در این خصوص را صادر میکرد که البته گویی طی روزهای اخیر این حکم صادر شده است اما جزئیات آن برای مردم محرمانه مانده است.

در حال حاضر دستگاه قضایی تمایلی به رسانه ای کردن حکم صادر شده برای این سه نفر ندارد و این در حالی است که هم‌اکنون در سکوت رسانه‌ای مقامات دادگستری اصفهان که اعلام کرده اند فعلا در خصوص حکم اظهارنظری نمی‌کنند،صفحات موجود در فضای مجازی، از حکم صادره برای این سه نفر پر شده و در هر لحظه نیز این خبر دست به دست می شود.

دادگستری استان اصفهان تاکنون هیچ یک از خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی دال بر حکم صادره برای متخلفان پرونده بیمارستان اشرفی خمینی شهر را تایید نکرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار