وعده جدید مدیرعامل گروه هتل‌های هما:
مدیرعامل گروه هتل‌های هما گفت:هتل هما شماره یک مشهد با اعتباری 18 میلیارد تومان در بازه 10 ماهه بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲ 28 January 2015

به گزارشتابناک، علی رحیم پور ظهر در مراسم اجرای فازهای پروژه بازسازی هتل هما شماره یک مشهد اظهار کرد:هتل‌ هما شماره یک مشهد هویت شهروندان مشهدی است و به عنوان نماد گردشگری این شهر شناخته می شود.

وی با بیان اینکه گروه هتل‌های هما درحال حاضر در شهرهای تهران، شیراز، بندرعباس و دو هتل در مشهد مقدس دارد، افزود: در گروه هتل‌های هما خدمات گردشگری و توریستی به گردشگران داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

رحیم پور با اشاره به این مطلب که هتل هما شماره یک مشهد پس از 12 سال که به صورت مسکوت باقی مانده بود همزمان با ایام دهه فجربازسازی می‌شود،خاطرنشان کرد: این هتل با برند" هما کلاس" و در مدت زمان 10 ماه بازسازی و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه هتل هما شماره یک مشهد در سال 52 ساخته شده است مجوز لازم برای مقام سازی این هتل دریافت شده است وهیچ تغییری در شکل فیزیکی این هتل ایجاد نمی‌شود اما درحوزه تزئینات داخلی ازصنایع دستی، سبک ایرانی و اسلامی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: درمرحله بعدی بازسازی هتل هما شماره یک مشهد ساخت مکانی مناسب برای جذب توریست درمان در دستور کار قرار داده است که این مکان در مجاورت هتل هما شماره یک و در فضای هتل احداث می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار