فرماندار گمیشان گفت: تلاش همه دست اندرکاران شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند است و رعایت بی طرفی وامانتداری سر لوحه کار مجریان بوده و اجرای صحیح و شفاف و قانونی انتخابات موجب می شود تا حضور حداکثری مردم را در این عرصه شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۴۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 20 December 2015
امانگلدی ضمیر روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس را نمود عینی بی طرفی در انتخابات بیان کرد.
رئیس ستاد انتخابات گمیشان ادامه داد: راهبرد های عملیاتی و اجرایی متعددی برای ارتقای سطح مشارکت آحاد مردم منطقه طرح ریزی شده که بهره مندی از توان و پتانسیل تشکل ها و سمن ها، استفاده از ظرفیت بالقوه فضای مجازی و سایت های محلی، شبکه های اجتماعی و اعمال برنامه های ترغیبی و تشویقی برای حضور رای اولی ها، بالا بردن سطح شور و نشاط اجتماعی و سیاسی مردم از آن جمله است.
وی همچنین اظهارداشت: انتخابات محوری ترین زمینه ارتقا نشاط و شور سیاسی در جامعه محسوب می شود که همه اقشار از پیر و جوان و زن و مردم در آن مشارکت دارند.
فرماندار گمیشان افزود که عوامل اجرای انتخابات بی طرفی کامل را رعایت نمایند که البته این مساله به معنای بی توجهی به مسائل پیرامون انتخابات نبوده وبا تعامل سازنده صورت گرفته با هیات نظارت با هرگونه بی قانونی در برگزاری انتخابات قاطعانه برخورد می شود و تمام تلاش ها برای فراهم ساختن محیطی آرام و امن برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان است.
وی در ادامه به شرایط عمومی کشور نیز اشاره کرد و گفت: موفقیت های حاصله در مباحث هسته ای وبرجام و پی ام دی موجبات افزایش شور و نشاط سیاسی را در بین جوانان و سایر اقشار جامعه سبب ساز شده است.
ضمیر اضافه کرد که شهرستان گمیشان با 67000نفر جمعیت مهیای برگزاری انتخابات در دو شهر سیمین شهر و گمیش تپه و سی روستا می باشد.
به گفته وی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان 52 صندوق ثابت و یک صندوق سیار در نظر گرفته شده است.
فرماندار گمیشان اضافه کرد که صندوق سیار امکان مشارکت و حضور صیادان وماهیگیران حاضر در کومه های صیادی و نیز پرسنل مرزبانانی و دریابانی را در انتخابات فراهم ساخته و رای آنان را جمع آوری می کند.
وی ادامه داد که در مجموع 1500 نفر آموزش های لازم را فراگرفته و برگزاری انتخابات در شهرستان را عهده دار هستند.
گمیشان در شمال غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
شهرستان های گمیشان ، بندرترکمن ، کردکوی و بندرگز در غرب استان گلستان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار