همزمان با آغاز سفرهای نوروزی
تابناک: در آستانه فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، 100 تیم راهداری ثابت و سیار از روز دوشنبه در راههای استان اصفهان مستقر شدند.
کد خبر: ۱۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱ 17 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این تیمها تا 15 فروردین 94 به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

محمود محمودزاده افزود: تیم های راهداری به همراه انواع ماشین آلات نیمه سنگین مجهز به GIS، با هدف ایجاد تردد ایمن و روان در راههای استان اصفهان به ویژه ایستگاههای امنیت و سلامت مستقر و برای خدمت رسانی به مردم و استفاده کنندگان از راههای این استان آماده باش کامل هستند.

وی خط کشی چهار هزار کیلومتر از راههای شریانی استان، آشکار سازی تابلوهای ایمنی، ترمیم شبکه روشنایی، اصلاح 540 کیلومتر شیب شیروانی و بخشنده کردن راهها، احداث ایستگاههای راهداری نوروزی، احداث چهار پارکینگ جاده ای، نصب 50 کیلومتر نیوجرسی و نصب 90 کیلومتر گاردریل را از اقدامات مهم برای برقراری تردد ایمن و روان مسافرین نوروزی در راههای اصفهان بیان کرد.

وی افزود: ایجاد ایستگاه امنیت و سلامت با استقرار کلیه نیروهای امدادی در 20 نقطه از محورهای شریانی استان، آشکار سازی نقاط پرحادثه، نصب 12 هزار تابلو و علائم فسفری، نصب دو هزار مترمربع تابلوهای اطلاع رسانی از دیگر اقدامات راه و شهرسازی استان اصفهان است.

محمود زاده اظهار کرد: بر اساس آسیب شناسی حوادث جاده ای استان اصفهان، 50 درصد از حوادث منجر به فوت به لحاظ واژگونی است که در اثر سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز و خواب آلودگی رخ می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مسافران نوروزی توصیه کرد که با توقف کوتاه در ایستگاههای راهداری نوروزی و امنیت و سلامت، علاوه بر پذیرایی از خود و خانواده، سفری ایمن و خاطره انگیز را رقم بزنند.

همچنین از 20 اسفند امسال تا 15 فروردین، 14 ایستگاه امنیت و سلامت در راههای پرتردد استان اصفهان ایجاد شده و نیروهای امدادی در این ایستگاهها مستقر هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :