مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از نظارت بر تردد در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی طی نوروز از طریق ۴۹ دوربین نظارت تصویری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 18 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد در تشریح برنامه‌های نوروزی این اداره کل با اشاره به این که اجرای طرح جابجایی مسافران نوروزی از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین سال آینده بطور همزمان در سراسر کشور ادامه دارد، اظهار داشت: 16 دستگاه دوربین ثابت ثبت سرعت نیز در تمامی محورهای خراسان رضوی وجود دارد که کنترل سرعت وسائط نقلیه را انجام می‌دهد و تخلفات سرعت وسایط نقلیه توسط اجرائیات ناجا اعمال قانون می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین 50 دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی طی ایام نوروز در جاده‌های استان برای کنترل سرعت خودروها در اختیار همکاران پلیس راه خراسان رضوی قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی طی ایام نوروز 1394، هزار و 500 دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران و زائران نوروزی را در جاده های خراسان رضوی برعهده دارند. همچنین هماهنگی برای بکارگیری 60 دستگاه ناوگان تحت پوشش سازمان‌های دولتی و نهادها نیز انجام گرفته است. ضمن این که برای ایام اوج مسافر و سفرهای جاده‌ای، از استان‌های معین نیز کمک گرفته می‌شود.

وی طراحی، چاپ و توزیع 10 هزار نسخه بروشورهای اطلاع رسانی حاوی پیام های ایمنی بین مسافران در جاده های خراسان رضوی، اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی نکات ایمنی سفر از طریق برنامه رادیویی صدای راهبران در شش روز هفته و استقرار کانکس ها و خودروهای امدادرسانی فنی خودرو در شش محور منتهی به مشهد را از جمله برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی برای ایام نوروز 94 اعلام کرد.

وحدتی فرد همچنین آمادگی 133 شرکت و 320 دفتر سطح شهر را به طور موثر در ایام طرح اعلام کرد و نیز آماده سازی 28 نمازخانه و مسجد بین راهی در استان برای اسکان و پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای برنامه ریزی شده در حمل و نقل جاده‌ای از مهمترین درخواست‌های ما از مسافران و زائران عزیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار