فرماندار تویسرکان گفت: فعالیت های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش باید به سمت و سوی پژوهش محوری حرکت کند.
کد خبر: ۱۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 17 December 2015

فرماندار تویسرکان گفت: فعالیت های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش باید به سمت و سوی پژوهش محوری حرکت کند.

به گزارش ایرنا ؛ حبیب مومیوند در شورای آموزش و پرورش بخش قلقلرد تویسرکان افزود: حرکت در مسیر توسعه پژوهش محوری و فعالیت های تحقیقاتی و علمی موجب بهره وری حداکثری از ظرفیت ها در راستای دست یابی به توسعه پایدار می شود.

وی بیان کرد: فعالیت های آموزش و پرورش باید در حوزه نرم افزاری یک پویایی و نشاط خاص در جامعه هدف ایجاد کند و پرسش محوری را مد نظر قرار دهد.

مومیوند گفت: هیچ دانش آموزی نباید به دلیل فقر و محرومیت های مالی از تحصیل و دست یابی به پیشرفت های علمی و تحصیلی باز بماند.

وی خاطرنشان کرد: دولت تامین و توسعه تجهیزات و امکانات لازم برای آموزش و پرورش را از وظایف خود می داند و در مجموع طرح های عمرانی به میزان 30 میلیارد ریال برای بخش قلقلرود در نظر گرفته شده است.

مومیوند همچنین به محورهای دست یابی به توسعه پایدار در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و افزود: حفاظت از منابع آب و جلوگیری قاطع از برداشت های بی رویه و خارج از شبکه در اولویت برنامه های مدیریتی در شهرستان قرار دارد.

مومیوند اضافه کرد: تغییر الگوی کشت با توجه به کمبود شدید منابع آب و جلوگیری از روند مهاجر فرستی از نیازهای اساسی در شهرستان به حساب می آیند که پرهیز از کشت های پر آب از اثر گذاری ویژه ای در این بخش برخوردار است.

وی تصریح کرد: دهیاران در روستاهای شهرستان باید از حالت روزمرگی و فعالیت های یکنواخت خارج شده و با استفاده از خلاقیت های مدیریتی به سمت ایجاد اشتغال حرکت کنند.

فرماندار تویسرکان اذعان کرد: توسعه اشتغال مشارکتی در دستور کار دولت یازدهم قرار دارد و واحدهای تولیدی بر اساس این طرح می توانند از تسهیلات ارزان قیمت سه درصدی با توجه به شرایط خاص برخوردار شوند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح های مختلف عمرانی در تویسرکان گفت: سامان دهی راه های شریانی شهرستان در دولت یازدهم شتاب گرفته و در هفته جاری طرح احداث ایستگاه راه آهن در روستای بابا کمال کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به لزوم اجرای دقیق و بدون کم و کاست قانون در روند اجرای انتخابات سال جاری تصریح کرد: دولت تامین سلامت انتخابات و فراهم آوری زمینه برای حضور حداکثری و با شور و نشاط مردم در این صحنه را وظیفه اصلی خود می داند.

وی تاکید کرد: هیچ گونه اغماض در زمینه تخلفات احتمالی در انتخابات صورت نخواهد گرفت و از آرا مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت می شود.

در این آیین با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از دهیاران و اعضای شورای آموزش و پرورش بخش قلقلرود تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار