معاون اول رئیس‌جمهوری به خاطر ارائه خدمات در خلق حماسه بزرگ اربعین از استاندار ، مسئولان و مردم ایلام تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 09 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، معاون اول رئیس‌جمهوری به خاطر ارائه خدمات در خلق حماسه بزرگ اربعین از استاندار ، مسئولان و مردم ایلام تقدیر کرد.

گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، گزارش داد؛ «اسحاق جهانگیری»اظهار کرد: وزارت کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان حج، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ستاد عتبات و برخی استان‌ها ازجمله خوزستان و به‌ویژه استاندار ایلام و مسئولان استانی کار سنگینی انجام دادند و از همه آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

وی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید ورود خوبی به این موضوع داشته و از زحماتی که کشیده شده تشکر می‌کند افزود: ستاد اربعین در وزارت کشور به دستور رئیس‌جمهوری تشکیل می‌شود و تا کارها ساماندهی شود، گرچه نمی‌خواهیم بگوییم که نواقصی نبوده است، اما کار بزرگی انجام‌شده و باید از همه دست‌اندرکاران تشکر کرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری تجمع عظیم اربعین حسینی را نشانه‌ای از قدرت اسلام دانست و گفت: این تجمع می‌تواند و باید به نماد واقعی وحدت مسلمانان در جهان اسلام تبدیل شود.

وی خلق چنین صحنه‌های باشکوهی در اربعین حسینی را غیرقابل‌تصور دانست و گفت: باور نداشتیم در دوره‌ای میلیون‌ها انسان از کشورهای مختلف و در شرایطی که عراق گرفتاری‌های زیادی دارد، در کربلا حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ناامنی‌های موجود در عراق و حضور کشورهای خارجی در این کشور به بهانه مبارزه با تروریسم اما خللی در نظم زائران ایجاد نشد.

جهانگیری نگاه ویژه علما و اندیشمندان به این آئین باشکوه را ضروری دانست و افزود: باید بتوانیم سال‌های آتی این مراسم را باشکوه بیشتری برگزار شد./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار