انتقادات تند یک نماینده مجلس از استاندار اصفهان در صحن علنی مجلس:
تابناک: نفوذ شامل کسانی می‌شود که از شدت پیر و فرتوت بودن مثل استاندار اصفهان که اگر وسط میدان اصفهان بدون خودرو رهایش کنند، راه استانداری را بلد نیست. اینها هستند که ۶ میلیون بیکار روی دست نظام گذاشته‌اند، اینها همان تهدید نظام هستند.
کد خبر: ۱۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 07 December 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی احمد بخشایش اردستانی نماینده مردم اردستان در نطق میان‌دستور با اشاره به اینکه پی ام دی فقط یک راه نفوذ است، اما برجام ۱۰ راه نفوذ، گفت: غرب می‌خواهد پی ام دی بسته شود، اما برجام بماند.

وی افزود: نفوذ مورد نظر مقام معظم رهبری شامل حال آن عده از باند باقیمانده از آقای منتظری و فتنه مهدی هاشمی است که در حال نفوذ به بدنه دستگاه‌های اجرایی هستند.

بخشایش تصریح کرد: این افراد اعتقادی به فتنه ۸۸ ندارند، بنابراین چون اعتقاد ندارند، در تقابل با سیاست‌های رهبری به طور خود به خود قرار می‌گیرند.

 نماینده مردم اردستان گفت: نفوذ شامل کسانی می‌شود که از شدت پیر و فرتوت بودن مثل استاندار اصفهان که اگر وسط میدان اصفهان بدون خودرو رهایش کنند، راه استانداری را بلد نیست. اینها هستند که ۶ میلیون بیکار روی دست نظام گذاشته‌اند، اینها همان تهدید نظام هستند.

این نماینده مجلس افزود: نفوذ شامل حال مسئولان ناتوانی است که راه ترافیک هوایی بین اصفهان و تهران را بهتر از راه‌های تحت حاکمیت خود مثل اردستان، نطنز و نائین می‌دانند، استاندار اصفهان حاضر نیست در اصفهان بیتوته کند و هر شب باید به تهران سفر کند، این یعنی سلطه ناتوانان که شهرهای ذیل نظارت خود را بلد نیستند، اما راه هوایی اصفهان تهران را مثل کف دست می‌شناسند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
اين نماينده كلا 7 سال از استاندار كوچكتره اگه قرار به پير و فرتوت بودن اون بنده خداست كه خودشم بايد پير باشه الان!!!!
شیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
تهمت گناه کبیره است و افرادی به واقع بی پروا نسبت به حضور خدا در همه جا تهمت می زنند و دروغ می گویند و برای کسب رای در انتخابات بعدی به جهت بزرگ کردن خودشان چه بی ادبانه دیگران را تخریب می کنند
عالم محضر خداست در محض خدا معصیت نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار