نایب قهرمان المپیک 2004 آتن ازعملکرد مسئولان هیئت کشتی شهرستان ملایر انتقاد کرد و گفت: مسئولان اجازه ندهند کشتی ملایر بیشتر ازاین آسیب ببیند چراکه کشتی ملایر دوسال است که به‌ خواب رفته است.
کد خبر: ۱۳۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 05 December 2015

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن ازعملکردمسئولان هیئت کشتی شهرستان ملایر انتقاد کرد و گفت:مسئولان اجازه ندهند کشتی ملایر بیشتر از این آسیب ببیند چراکه کشتی ملایر دوسال است که به‌خواب رفته است.

به گزارش تسنیم مسعود مصطفی‌جوکار اظهار داشت: تا زمانی که رئیس هیئت کشتی ملایر روی کار باشد من دیگر فعالیتی نخواهم کرد و اکنون هم می‌گویم که اشتباه کردم برای خدمت به جوانان این شهر پا پیش گذاشتم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره تعطیلی سالن کشتی ملایر عنوان کرد: به من گفته‌اند که باید برای ادامه فعالیت آمده و تعیین تکلیف کنی، من آنجا کاری ندارم و به عنوان یک قهرمان ملی تنها قصد داشتم برای کمک به بچه‌های مستعد ملایر قدم بردارم که گویا آقایان نمی‌خواهند.

وی تصریح کرد: داریوش صفاری رئیس هیئت کشتی ملایر و مهدی رضایی رئیس ورزش و جوانان این شهرستان تا چند ماه دیگر باید جواب نوجوانان و خانواده‌ها را بدهند. ما روی استعدادها کار کردیم و آقایان باید پاسخگو باشند.

مصطفی‌جوکار با بیان اینکه کشتی ملایر دو سال است که به خواب رفته، بیان کرد: مسئولان هیئت کشتی ملایر که در شهرستان حتی عنوان پنجمی هم ندارند بهتر است دنبال امور شخصی خود باشند و کشتی را به اهلش بسپارند.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن افزود: از رئیس هیئت کشتی ملایر می‌خواهم محترمانه و دوستانه کشتی را رها کند و اجازه دهد افرادی روی کار بیایند که عمر خود را صرف ورزش و کشتی کرده‌اند. تأکید می‌کنم اگر این افراد روی کار باشند من، سعید گودرزی، جلال لطیفی و صادق گودرزی کار نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان هیئت کشتی شهرستان، سالی یک بار هم به سالن‌های کشتی سر نمی‌زنند، خاطرنشان کرد: بهتر است مسئولان ورزش نه وقت خود را بگیرند نه استعداد بچه‌های خطه کشتی‌خیز ملایر را بسوزانند.

مصطفی‌جوکار گفت: تا وقتی افرادی که حتی حکم و مدال استانی هم ندارند برای قهرمانان جهان و المپیک تصمیم‌گیری کنند وضعیت کشتی ملایر از این بهتر نمی‌شود. کشتی ملایر رو به نابودی است و نباید اجازه دهند از این بیشتر تخریب شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با طرح این پرسش که چرا باید درب سالن کشتی روی نوجوانان کشتی‌دوست بسته باشد، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان باید به داد کشتی ملایر برسد. من مثل سایر نام‌آوران کشتی ملایر هشدار می‌دهم که چند وقت دیگر شهر ملایر با برخورداری قهرمانان جهان و المپیک حرفی برای گفتن ندارد و باید در آن با چراغ دستی دنبال کشتی‌گیر باشیم.

وی اظهار داشت: رئیس ورزش و جوانان شهرستان ملایر دلسوز کشتی نیست و من فکر می‌کنم کشتی‌گیرانی که به زودی در مسابقات اوپن کشتی می‌گیرند این روزها با بسته شدن درب سالن کشتی شهر باید در سرمای هوا و روی تخته سنگ تمرین کنند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
از مسئولين تقاضا دارم كه به داد كشتي ملاير برسند. آقاي ريس ورزش شهرستان ملاير فردا روز كه كشتي اين سرزمين (ملاير) به ورطه نابودي رفت شما بايد پاسخگوي مردم و ورزش اين شهر باشيد جوابگوي كشتي گيران و مردم كشتي دوست اين سرزمين استعداد كشتي در اين شهرستان بسيار بالاست. همة مردم شهرستان دوست دارند كه دليران كشتي خود معرف شهرشان باشند مثل جويبار در هر مسابقه در سطح جهان نامي از اين شهر آورده مي‌شود. خواهش ما اين است به هر نحوي كه شده باعث نشويد كه اين شهرستان با استعداد بالاي كشتي به نابودي در كشتي بي انجامد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
با سلام خدمت مسئولین ورزش ملایر از شما تقاضا می نمایم که حداقل به این ورزش کشتی مقداری بها دهید تا شاهد درخشش استعداد و کشتی گیرانی همچون قهرمانان نامی ملایر باشید الگو بگیرید از شهرستانهای دیگر شما فردا باید جوابگوی این نا کامیها با شید همشهریه شما از تهران ایرج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار